اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان:

2 هزار دانش‌آموز درمیانی کاندیدای شرکت در انتخابات شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: در سال جاری حدود 2 هزار دانش‌آموز این شهرستان برای شرکت در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی کاندیدا شدند.

2 هزار دانش‌آموز درمیانی کاندیدای شرکت در انتخابات شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی انتخابات شوراهای دانش‌آموزی و اعزام کاروان راهیان نور شهرستان درمیان اظهار کرد: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی روز سوم آبان‌ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در مدارس مستقل شهری و 19 مجتمع آموزشی و پرورشی شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از تعداد 12 هزار دانش‌آموز شهرستان 10 هزار دانش‌آموز شرایط شرکت در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی را دارا هستند، ادامه داد: در پایان رأی‌گیری 665 دانش‌آموز به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل در سه مقطع تحصیلی انتخاب می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش درمیان با اشاره به تشکیل شورای دانش‌آموزی در مدارس با آمار بالای 30 نفر دانش‌آموز یادآور شد: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در واقع تمرینی برای حضور موثر دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف اجتماعی در مسیر رشد و شکوفایی ایران اسلامی و عزت و اقتدار این سرزمین سرافراز است.

اژدری با انتقاد از عملکرد اتحادیه اروپا در تشدید تحریم‌های یک جانبه علیه ملت ایران تصریح کرد: نظام سلطه با قطع شبکه‌های ماهواره‌ای جمهوری اسلامی بار دیگر ثابت کرد که مفاهیمی چون آزادی بیان، دموکراسی و تجارت آزاد فقط زمانی معنا پیدا می‌کند که در راستای تأمین منافع شیاطین و زورگویان باشد.

وی،‌ تبیین نقشه‌های پلید استکبار، بصیرت‌افزایی و آموزش صحیح دانش‌آموزان را مهم‌ترین رسالت‌های جامعه فرهنگی دانست و افزود: فرهنگیان سربازان خط مقدم جهاد اقتصادی در راستای نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه و در بین آینده‌سازان این خطه از میهن اسلامی به شمار می‌روند.

مدیر آموزش و پرورش درمیان، اعزام دانش‌آموزان به استان سرخرنگ خوزستان و دیار حماسه و مقاومت را اقدامی موثر در مسیر تداوم خط سرخ شهادت و آشنایی بیش از پیش آنان با دوران دفاع و حماسه عنوان کرد و افزود: آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت آنان را در مقابل تهدیدات نرم دشمنان و بدخواهان نظام بیمه می‌کند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول