اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان:

8 آموزشیار جذب آموزش و پرورش درمیان می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان گفت: در سال تحصیلی آینده هشت آموزشیار نهضت جذب آموزش و پرورش این شهرستان می‌شوند.

8 آموزشیار جذب آموزش و پرورش درمیان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری صبح امروز در گردهمایی آموزشیاران نهضت سوادآموزی درمیان اظهار داشت: در مهر سال گذشته قریب 50 آموزشیار به صورت رسمی و حق‌التدریس جذب آموزش و پرورشی شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 39 آموزشیار در 39 کلاس مقدماتی و تکمیلی مشغول آموزش بی‌سوادان 10 تا 49 سال شهرستان هستند، ادامه داد: هم‌اکنون 273 سوادآموز در این کلاس‌ها حضور دارند.

مدیر آموزش و پرورش درمیان تعداد بی‌سوادان شهرستان را زیر 100 نفر دانست و افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری جشن محو بی‌سوادی در درمیان برگزار شود.

اژدری از رشد 96 درصدی سواد در این شهرستان مرزی خبر داد و تصریح کرد: تعداد 97 نفر نیز از بی‌سوادان شهرستان در طرح فرد به فرد در 14 مجتمع آموزشی و پروشی مشغول فراگیری علوم تجربی و نظری هستند.

دبیر شورای آموزش و پرورش درمیان با بیان اینکه پیشرفت‌ها، دستاوردها و خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف باید محور قرار گرفته و ضرورت هوشیاری در مقابل صحنه فرهنگی و تبلیغی و جنگ نرم دشمنان بیش از پیش مورد توجه باشد، ابراز داشت: ایجاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش به تأکیدات مقام معظم رهبری در بحث تعلیم و تربیت جامه عمل پوشاند.

وی اضافه کرد: فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش به ویژه آموزشیاران سخت کوش و پرتلاش نهضت سواد آموزی سهم زیادی در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دارند.

مدیر آموزش و پرورش درمیان دانش‌آموزان را امانت‌های بزرگ در دست آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: آموزش و پرورش منشا تحولات اساسی در ابعاد روحی، معنوی و علمی دانش‌آموزان بوده و تمامی مدیران امر تعلیم و تربیت باید حساسیت و توجه ویژه‌ای به کار خود داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول