اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان:

آشنایی با پدافند غیر‌عامل برای جوانان ضروری است

خبر گزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: آشنایی با شیوه‌های نوین جنگ نرم و پدافند غیر‌عامل برای جوانان ضروری است.

آشنایی با پدافند غیر‌عامل برای جوانان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری پیش از ظهر امروز در همایش پدافند غیر‌عامل شهرستان درمیان اظهار کرد: کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در مدرسه امام علی (ع) روستای بورنگ برگزار شد و نزدیک به 200 دانش‌آموز مقطع متوسطه در این کارگاه شرکت کردند.

وی از شهرستان درمیان به عنوان خط مقدم جبهه فرهنگی استان یاد کرد و افزود: پدافند غیرعامل زمینه‌سازی برای مقاومت پایدار و صیانت از مبانی اعتقادی در مقابل انواع هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دشمن در جریان جنگ نرم است.

مدیر آموزش و پرورش درمیان تصریح کرد: پدافند غیرعامل با مفهوم کلی دفاع در برابر تهاجم بدون استفاده از سلاح و درگیر شدن مستقیم، سابقه‌ای بس طولانی در تاریخ بشری به قدمت خلقت انسان دارد.

اژدری با بیان اینکه رویکرد این مدیریت در سال تحصیلی جدید، ارتقای فرهنگ پدافند غیرعامل در سطح مدارس و آشنایی هر چه بهتر و بیشتر دانش‌آموزان با موضوعات مختلف در جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی است، افزود: در طول سال تحصیلی برگزاری چند کارگاه آموزشی برای دانش‌آموزان و اولیای آنان پیش‌بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش درمیان، خسارات جنگ نرم را بسیار وحشتناک‌تر از حمله نظامی دانست و گفت: با توجه به جنگ نرم و ناتوی فرهنگی، رسالت سنگینی بر دوش فرهنگیان و معلمان شهرستان قرار دارد و با کار فرهنگی، ارائه تدبیر مناسب و برنامه‌ریزی مدون و دراز‌مدت، می‌توان گام‌های بزرگی در مسیر امنیت پایدار برداشت.

اژدری اظهار کرد: اگر می‌بینیم امروز بیداری اسلامی در کشورهای منطقه حاکم شده ناشی از صدور صحیح گفتمان انقلاب اسلامی است و فرهنگیان در صدور این گفتمان نقش بسزایی دارند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول