اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان خبر داد:

شرکت 620 داوطلب درمیانی در آزمون سراسری

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: 620 داوطلب دختر و پسر درمیانی در آزمون سراسری امسال رقابت می‌کنند.

شرکت 620 داوطلب درمیانی در آزمون سراسری

حسین اژدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان اظهار کرد: از مجموع داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون سراسری در حوزه درمیان 334 نفر زن و مابقی مرد هستند.

نماینده سازمان سنجش در شهرستان درمیان با اشاره به هماهنگی مطلوب دستگاه‌های اجرایی برای رفاه حال داوطلبان برای حضور بی‌دغدغه در آزمون ادامه داد: 100 نفر به عنوان عوامل اجرایی از مجموعه آموزش و پرورش در این آزمون مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این گروه‌هایی از فرماندهی انتظامی شهرستان، شبکه بهداشت و درمان، اداره برق و سایر نهادها به عنوان حفاظت فیزیکی محل آزمون و عوامل پشتیبانی همکاری دارند.

مدیر آموزش و پرورش درمیان با اشاره به شرکت یک‌میلیون و 66 هزار و 141 داوطلب در کنکور سراسری سال جاری در کشور تصریح کرد: از این میان 620 هزار نفر در مراکز آموزش عالی کشور پذیرفته می‌شوند.

اژدری از برگزاری آزمون سراسری در دو سالن حوادث شهرداری اسدیه و سالن اداره ورزش و جوانان خبر داد و افزود: سالن اداره ورزش و جوانان برای داوطلبان دختر و سالن حوادث شهرداری به داوطلبان پسر اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه تمهیدات خاصی نیز برای رفاه همراهان داوطلبان تا پایان آزمون اندیشیده شده است، اضافه کرد: برای برگزاری آزمون سراسری در شهرستان درمیان علاوه بر اعتبارات سازمان سنجش از اعتبارات مصوب شهرستانی نیز هزینه می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش درمیان با اشاره به برگزاری سومین سال کنکور  در شهرستان درمیان گفت: این مهم نتیجه همکاری سازمان سنجش کشور، مساعدت مجموعه استانداری خراسان جنوبی و فرمانداری درمیان است.

اژدری گفت: برگزاری کنکور در مرکز شهرستان رضایت 100 درصدی شهروندان مرزنشین را در پی داشته است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول