اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان:

غفلت از قدس گناهی نابخشودنی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: غفلت از مسئله فلسطین، قدس و غده‌ای سرطانی به نام رژیم صهیونیستی گناهی نابخشودنی است.

غفلت از قدس گناهی نابخشودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری ظهر امروز در گردهمایی مدیران مدارس شهر اسدیه اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی ام‌الفساد منطقه و لکه ننگی در خاورمیانه است که مبارزه با آن درایت، بصیرت و همدلی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه کوتاه آمدن در برابر دشمنان سبب جدی‌تر شدن آنان می‌شود، تصریح کرد: تاریخ ثابت کرده است که دشمنان کینه‌توز اسلام هرگز اهل منطق و مذاکره نبوده و نیستند و زمانی دم از مذاکره می‌زنند که خطر نابودی و سقوط آنان را تهدید می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش درمیان ضمن تأکید بر حضور جامعه فرهنگی و دانش‌آموزی شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس، اضافه کرد: حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در مراسم روز قدس و در کنار سایر اقشار جامعه سبب تقویت وحدت در بین شهروندان و دلگرمی جبهه مقاومت در برابر رژیم نامشروع صهیونیستی می‌شود.

اژدری حضور در راهپیمایی روز قدس را رسالتی ملی اسلامی دانست و ادامه داد: آنچه رژیم غاصب صهیونیستی را در سطح جهان و کره زمین به چالش کشیده و در معرض نابودی قرار داده؛ همین حضور وحدت‌آفرین مسلمانان در راهپیمایی روز قدس است.

وی از این روز به عنوان روز آزادسازی فلسطین اشغالی یاد کرد و افزود: استکبار در مناقشات سوریه به دنبال درهم شکستن جبهه مقاومت در برابر زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی و تحقق رویای سلطه از نیل تا فرات است.

مدیر آموزش و پرورش درمیان با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدات نظام سلطه علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف این تحریم‌ها دلسرد کردن مردم از آینده انقلاب و نظام است ولی ما جامعه فرهنگی و دانش‌آموزی با همت و تلاش مضاعف و به کوری چشم دشمنان از این تحریم‌ها فرصت‌هایی برای پیشرفت، توسعه و آبادانی ایران می‌سازیم.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول