اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان:

600 میلیون تومان برای احداث کلاس‌ در پایه ششم ابتدایی هزینه شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: 600 میلیون تومان برای احداث 23 کلاس درس در پایه ششم ابتدایی هزینه شد.

600 میلیون تومان برای احداث کلاس‌ در پایه ششم ابتدایی هزینه شد

حسین اژدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان، در حاشیه برگزاری مانور طرح 3-3-6 با بیان اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی کلاس‌های در دست احداث 70 درصد است، اظهار کرد: تمام این کلاس‌ها تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد و قریب یک‌هزار و 15 دانش‌آموز دختر و پسر پایه سوم شهرستان از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

وی از احداث یک آموزشگاه شش کلاسه به منظور تکمیل فضای آموزشی مرکز شهرستان خبر داد و افزود: این آموزشگاه قریب 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر آموزش و پرورش درمیان از افتتاح آموزشگاه شش کلاسه طرح برکت با مشارکت مؤسسه بنیاد برکت در هفته آینده خبر داد و گفت:‌ این طرح با اعتبار 384 میلیون تومان اجرا شده که با بهره‌برداری از آن 180 دانش‌آموز از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

اژدری با بیان این مطلب که برای اجرای مؤثر طرح 3-3-6 تعداد 100 آموزگار پایه ششم ابتدایی در دوره ضمن خدمت 300 ساعته شرکت می‌کنند، تصریح کرد: در شهرستان مرزی درمیان 43 کلاس به طور مستقل و 12 کلاس چند پایه به مجموعه دوره ابتدایی شهرستان در پایه ششم اضافه می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مانور را کسب آمادگی برای اجرای مطلوب و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با پایه ششم ابتدایی عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون یک‌هزار و 15 دانش‌آموز شهرستان در پایه ششم ثبت‌نام شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش درمیان تصریح کرد: اجرای نظام 3-3-6 یکی از بندهای مهم سند تحول بنیادین است که همه دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت در این شهرستان باید تلاش خود را برای اجرای هرچه بهتر این طرح به کار گیرند.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول