اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان خبر داد

ثبت‌نام از دانش آموزان پایه اول تنها تا پایان اردیبهشت

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: با توجه به اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش و اجرای طرح 3-3-6 از کودکان پایه اول ابتدایی فقط تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ثبت نام می شود.

ثبت‌نام از دانش آموزان پایه اول تنها تا پایان اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری عصر امروز در نشست ستاد ثبت نام این مدیریت گفت: با توجه به اینکه در سال تحصیلی آینده دانش آموزان پایه‌ اول راهنمایی‌ که موفق به کسب نمره قبولی برای شرکت در کلاس بالا تر نشوند به صورت مشروط در پایه دوم ثبت نام می شوند.

وی از  ساماندهی فضاهای آموزشی برای اجرای طرح 3-3-6 خبر داد و اظهار داشت: برای سال تحصیلی آینده با هدف تأمین نیاز مدارس در پایه ششم قریب 12 کلاس جدید در مقطع ابتدایی احداث می شود که برای این منظور نزدیک به 360 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

مدیر آموزش و پرورش درمیان با بیان اینکه برای ثبت‌نام از دانش آموزان پایه اول حضور اولیای دانش آموزان الزامی است، ‌تصریح کرد: ثبت نام از دانش آموزان در پایه های میانی نیازی به حضور اولیای دانش آموزان نداشته و مدیران مدارس موظف هستند از آنها در پایه های بالا تر ثبت نام کنند.

وی از تشکیل قریب 50 ستاد نظارت بر ثبت نام در مدارس و مجتمع های آموزشی و پرورشی شهرستان خبر داد و افزود: با برنامه ریزی و ساماندهی نیروی انسانی و فضای آموزشی مناسب به دنبال ایجاد احساس آرامش خاطر برای دانش آموزان و اولیاء در هنگام ثبت نام در سال تحصیلی جدید هستیم.

اژدری با بیان اینکه مدارس و مجتمع های آموزشی و پرورشی شهرستان آمادگی لازم را برای ثبت نام از دانش آموزان در پایه های اول و ششم ابتدایی دارند، ادامه داد: شماره تلفن 05623223570 ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس مستقر در مدیریت آموزش و پرورش درمیان همه روزه در ساعات اداری آماده دریافت شکایات مردمی است.

وی تأکید کرد: مدیران مدارس به جز وجوه کتاب و حق بیمه دانش آموزان حق دریافت هیچ وجهی از اولیای دانش آموزان را ندارند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول