اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 15 آبان ماه

نخبگان زنجانی برای حضور در جشنواره ملی ایده‌های برتر اقدام کنند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان گفت: نخبگان زنجانی تا 15 آبان می‌توانند برای حضور در دهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر اقدام کنند.

نخبگان زنجانی برای حضور در جشنواره ملی ایده‌های برتر اقدام کنند

علی رمضانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: "دهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر" و "نمایشگاه اختراعات و ابتکارات" برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نخبگان علاقه‌مند برای شرکت در این جشنواره و نمایشگاه باید نام‌نویسی کنند، تصریح کرد: این جشنواره با رویکرد اقتصاد مقاومتی توسط پارک علم و فناوری یزد برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به اینکه این جشنواره با نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود نخبگان استان زنجان برای حضور در این جشنواره اقدامات لازم را انجام دهند، خاطرنشان کرد: برای حضور در این جشنواره باید مقررات جشنواره به خوبی رعایت شود.

رمضانی با اشاره به اینکه از نخبگان استان دعوت می‌شود برای حضور جدی در این جشنواره اقدامات لازم را انجام دهند، افزود: استان زنجان دارای ظرفیت‌های مطلوبی است که باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی ادامه داد: از برگزیدگان جشنواره در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر که به صورت کشوری با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با حضور مقامات و مسئولان مربوطه برگزار می‌شود، تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.best-idea.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند تا 15 آبان ماه سال جاری در این جشنواره نام‌نویسی کنند، افزود: ثبت اختراعات برای حضور در این جشنواره ضروری است.

رمضانی ادامه داد: تکریم اندیشه ایده‌پردازان، تشویق خلاقیت و نوآوری، شناسایی استعدادها و قابلیت‌های موجود در کشور از سیاست‌ها و اهداف این جشنواره است.

وی تصریح کرد: برقراری ارتباط با ایده‌پردازان و مخترعان، تبدیل نگاه سخت‌افزاری به نرم‌افزاری، ارتقای کیفی ایده‌ها و ایجاد فرصت‌های برابر برای نخبگان سیاست‌ها از دیگر اهداف این جشنواره محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول