اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

مدیران از دیدگاه نخبگان برای توسعه کمتر استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: از بزرگ‌ترین مشکلات ما که مانعی بر سر راه توسعه شده این است که از دیدگاه نخبگان کمتر استفاده می‌کنیم.

مدیران از دیدگاه نخبگان برای توسعه کمتر استفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت سه‌شنبه شب در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد کهگیلویه جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار شد.

در حاشیه این مراسم ناصر رضایی با بیان اینکه یکی از سنت‌های پسندیده به عنوان ارزش‌های انسانی و اسلامی تقدیر از کسانی است که گام‌های هر چند کوچک در توسعه جامعه برداشته باشند، اظهار کرد: باید سطح فرهنگ عمومی خود را با نهادینه کردن این ارزش‌ها ارتقا دهیم.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه در طول تاریخ بشر و در همه فضاهای جغرافیایی و جوامع مولد تمدن این ارزش‌ها حفظ می‌شوند، ابراز داشت: نگاه ما این است که این جوامع در بخشی از برگ‌های تاریخی خود درخشش بیشتری داشته‌اند.

وی ورود علم و عالمان را به ساحت‌های مختلف سبب توسعه و تعالی دانست و گفت: هر گاه علمی‌تر و عالمانه‌تر نگاه کردیم به ارزش‌های بالاتر و چشمگیرتری دست پیدا کردیم.

این مسئول تصریح کرد: عالمان ما با ورود به ساحت‌های مختلف، آسیب‌شناسی کرده و با ارائه فکر و اندیشه جامعه را در جهت توسعه سوق داده‌اند.

رضایی با بیان این گفته امام خمینی (ره) که «دانشگاه باید مبدا تحولات باشد» عنوان کرد: دانشگاه باید تغییر را راهبری کند تا به نتیجه مطلوب برسد.

وی افزود: دانشگاه باید با طراحی استراتژی هدف‌گذاری کند و با عملیاتی کردن این طرح‌ها دیگران را به جلو هدایت کند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه خواستار ورود هرچه بیشتر اساتید در این حوزه شد و تاکید کرد: اساتید و عالمان ما با ورود و حضور خود در این زمینه‌ها توانایی مقابله دشمنان نظام اسلامی با ما را از بین خواهند برد.

فرماندار کهگیلویه تک بعدی بودن را نهی کرد و بیان داشت: توسعه همواره باید همراه با تعالی باشد و باید هم عمودی و هم افقی رشد کنیم که این مهم با حضور عالمان ما میسر می‌شود.

وی متذکر شد: شاید اولین ایراد ما این است که نتوانستیم به عنوان مدیران زمینه‌ای ایجاد کنیم که از نگاه و اندیشه عالمان استفاده شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول