اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

برای پیشرفت نخبگان کمبود امکانات وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: برخی کمبود امکانات و مشکلات برای پیشرفت بیشتر نخبگان وجود دارد که امیدواریم با اختصاص بودجه‌های بیشتر و حمایت‌های مسئولان در رفع این نواقص گام برداریم.

برای پیشرفت نخبگان کمبود امکانات وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در نشست با نخبگان، مخترعان و مبتکران شهرستان ملایر اظهار داشت: در دین مقدس اسلام به علم و دانش تأکید زیادی شده است و معجزه گرانقدر پیامبر اسلام (ص)کتاب قرآن است که این کتاب مملو از حکمت‌ها و دانش‌هایی است که مورد نیاز، جوابگو و راهنمای بشریت در همه عصرها است و این اندیشه‌ها و حکمت‌های اسلامی مسلمانان ر از سایر ملل متمایز می‌کند.

وی افزود: وظیفه همه ما در جامعه اسلامی حرکت در مسیر علم و دانش‌اندوزی است و اگر جامعه پیشرفته و مقتدر می‌خواهیم باید خود را به دو سلاح دانایی و معنویت مجهز کنیم.

فرماندار ویژه ملایر در ادامه منشأ جوشش استعدادهای نهفته را آموزش و پرورش و بعد از آن دانشگاه برشمرد و گفت: در این راستا هنوز نواقصی وجود دارد اما با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به زودی شاهد موفقیت‌های بیشتر و رفع نواقص خواهیم بود.

وی در ادامه به موفقیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان ملایر در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی، کشاورزی، صنعت و معدن و صنایع دستی اشاره کرد و گفت: وجود هفت مرکز دانشگاهی و سه حوزه علمیه و 17 هزار دانشجو گواه این موفقیت‌ها و توانمندی‌ها در ملایر است.

خیریانپور با بیان اینکه شهرستان ملایر تاکنون در زمینه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی دارای چهره‌های شاخص و موفقی بوده است بر حمایت‌های بیشتر از نخبگان و چهره‌های موفق در شهرستان تأکید کرد و افزود: ملایر در طی سال‌های اخیر در زمینه‌های مختلف به پیشرفته‌های خوبی رسیده و تراز این شهرستان در استان در جایگاه بالایی قرار دارد.

وی ابراز داشت: برخی کمبود امکانات و مشکلات برای پیشرفت بیشتر نخبگان وجود دارد که امیدواریم با اختصاص بودجه‌های بیشتر و حمایت‌های مسئولان در رفع این نواقص گام برداریم تا شاهد موفقیت‌های بیشتر نخبگان این شهرستان باشیم.

فرماندار ملایر گفت: امروز نگاه دولت خدمتگذار به همه مناطق عادلانه بوده و توزیع اعتبارات نیز در شهرستان با توجه به وسعت و نیاز هر شهرستان با برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: در این راستا نیز اعتبارات امسال در شهرستان ملایر و سایر شهرستان‌ها با برنامه‌ریزی و به صورت عادلانه از سوی استان اختصاص یافته و باید با استفاده از فکر نخبگان در برنامه‌ریزی در شهرستان و استفاده از همه ظرفیت‌ها حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم.

در ادامه چند تن از نخبگان شهرستان ملایر نیز به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات پیش‌روی نخبگان پرداختند و خواستار توجه بیشتر مسئولان به مشکلات مادی و معنوی این قشر در جامعه شدند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول