اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره جامعه نخبگان استان مرکزی:

نماینده اراک مدیرعامل جامعه نخبگان استان شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره جامعه نخبگان استان مرکزی گفت: در رأی‌گیری اخیر هیئت مدیره نخبگان استان مرکزی، محمدحسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب به عنوان مدیرعامل جدید نخبگان استان انتخاب شد.

نماینده اراک مدیرعامل جامعه نخبگان استان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از جامعه نخبگان استان مرکزی مسعود ستوده‌نژاد افزود: دوره مدیرعاملی جامعه نخبگان به صورت دو ساله است، ولی هیئت مدیره تصمیم به انتخاب نامحدود آصفری گرفته است.

وی تصریح کرد: هم‌اینک 400 نفر از افراد متخصص، توانمند و علمی در جامعه نخبگان استان در بخش‌های مختلف عضو هستند و این مجموعه قصد دارد با یک برنامه‌ریزی بلندمدت اقدام به انجام کارهای اصولی و کارشناسی شده برای ارتقای این جامعه و استان مرکزی کند.

رئیس هیئت مدیره جامعه نخبگان استان مرکزی رفع مشکلات استخدامی، رفاهی و اجتماعی نخبگان را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری هیئت مدیره این مجموعه عنوان کرد و گفت: نخبگان به خاطر شرایط خاص جزء ذخیره‌های هر ملت محسوب می‌شوند که باید به آن‌ها توجه جدی شود چرا که در رفع مشکلات اجتماع نقش کلیدی دارند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول