اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول معاونت علمی پژوهشی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) خبر داد

راه‌اندازی خانه نخبگان و مراکز رشد در استان تهران

خبرگزاری فارس: مسئول معاونت علمی پژوهشی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به اهداف عالی این معاونت از راه‌اندازی خانه نخبگان و مراکز رشد در استان تهران خبر داد.

راه‌اندازی خانه نخبگان و مراکز رشد در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در طول هشت سال دفاع مقدس مهم‌ترین رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پشتیبانی، دفاع و آماده‌سازی نیروهای رزمنده برای حضور در میدان جنگ بود و اکنون این رسالت در کالبدی نو شکوفا شده است.

اکنون با رشد تکنولوژی و فناوری فرماندهان سپاه فقط به آموزش نظامی اکتفا نکرده و به‌دنبال فراهم کردن بستری علمی برای شکوفایی استعدادها و توانمندی جوانان در امر سازندگی، رسیدن به خودکفایی و ارتقای توانمندی و مهارت آنها هستند و به کار بستن این تدابیر، دایره فعالیت معاونت علمی پژوهشی را گسترش داده است.

علی میرزایی، مسئول معاونت علمی پژوهشی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به اهداف عالی این معاونت می‌گوید: اکنون راه‌اندازی شورای علمی استان در دستور کار این معاونت قرار دارد این شورا با ریاست فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع)  و با همکاری سازمان‌ها و نهادهای علمی کشور تشکیل می‌شود که راه‌اندازی دو مرکز علمی پژوهشی به نام خانه نخبگان استانی و مرکز رشد را می‌توان مهم‌ترین دستاورد این شورا برشمرد.

وی افزود: در راستای این سیاست مراکز رشد و خانه‌های نخبگان در تمام نواحی مقاومت شهرستان‌های استان تهران با محوریت ستاد مرکزی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) راه‌اندازی می‌شود که مهم‌ترین رسالت این مراکز علمی پژوهشی، شناسایی نخبگان و نوآوران، گردآوری آنها در مجموعه‌ای با عنوان اتاق فکر و استفاده از ایده و خلاقیت آنها در ارتقای تجهیزات و فناوری و امور جاری است.

میرزایی در ادامه گفت: در طول هفته دفاع مقدس از مراکز تحقیقاتی و علمی، حمایت مضاعف از طرح‌های نوآوران و مبتکران بازدید شد و برنامه‌هایی در ارتباط با توانمندسازی فعالیت‌های پژوهشی بسیجیان از سوی مسئولان معاونت علمی پژوهشی به اجرا درآمد.

نخستین مرکز رشد استان در پاکدشت افتتاح شد

مسئول علمی پژوهشی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) با اشاره به این خبر گفت: مرکز رشد با همکاری ناحیه مقاومت پاکدشت و در راستای حمایت از طرح‌های علمی پژوهشی مبتکران و نوآوران بسیجی راه‌اندازی شده است.

شهرستان اسلامشهر و شهریار برای میزبانی از مراکز رشد در اولویت قرار دارند.

میرزایی اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با مسئولان استانی و ظرفیت و تقاضای علمی پژوهشی دو شهرستان مذکور، مراکز جدید رشد در اسلامشهر و شهریار به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول