اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان اهر:

ایجاد مدرسه تیزهوشان گامی عملی برای حمایت از نخبگان بود

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر ایجاد مدرسه تیزهوشان در اهر را گامی عملی در زمینه شکوفایی استعدادهای علمی دانش‌آموزان منطقه و حمایت از نخبگان برشمرد.

ایجاد مدرسه تیزهوشان گامی عملی برای حمایت از نخبگان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر، این شهرستان را به علت وجود استعدادهای برتر علمی نیازمند ایجاد مدرسه تیزهوشان به عنوان یکی از نیازهای چند ساله منطقه دانست و تاکید کرد: این وعده در سال تحصیلی جدید عملی شده و خواسته مردم منطقه تحقق یافته است.

وی، ساخت و سازهای انجام شده بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی به خصوص در دولت نهم و دهم را در تأمین فضای آموزش و مدارس جدید و نوسازی مدارس قدیمی در شهرستان اهر بسیار قابل توجه برشمرد.

 فرماندار اهر افزود: با نظارت عملی استفاده از مصالح مناسب باعث شده که در زلزله اخیر ابنیه و ساختمان‌های مدارس کارنامه خوبی از خود ارائه کنند.

وی با تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش اهر و همراهی و همکاری فرهنگیان در ساماندهی و استقرار موقت آسیب‌دیدگان از زلزله در مدارس اهر، از تلاش‌های انجام شده قدردانی کرد.

صدیقی، راه‌اندازی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، مراکز تحقیق و پژوهش در منطقه را در زمینه بروز استعدادها مهم عنوان کرد و خواستار تلاش ویژه مسئولان امر در این زمینه شد.

وی گفت: یکی از افتخارات دولت خدمتگزار در دور نهم و دهم ایجاد و احداث یک‌هزار و 800 کلاس درس در شهرستان اهر با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال است که در نوع خود بی‌نظیر بوده و تلاش ماندگار برای آموزش و پرورش منطقه است.

انتهای پیام/‌ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول