اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

نخبگان پرچم‌دار تولید علم کشور هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به ویژگی‌ها و دستاوردهای نخبگان گفت: نخبگان پرچم‌دار تولید علم کشور هستند.

نخبگان پرچم‌دار تولید علم کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی ساعتی پیش در مراسم تجلیل از دختران نخبه شهرستان پاکدشت با بیان اینکه نخبگان پرچم‌دار تولید علم کشور هستند، گفت: نخبگان سرمایه‌ای عظیم و مهم برای شهرستان محسوب می‌شوند که باید از توان آنها در توسعه روزافزون شهرستان بهره جست.

فرماندار شهرستان پاکدشت از نخبگان به عنوان منبع برکت و موهبت الهی یاد کرد و افزود: این برکت به وسیله دانش و توانمندی‌های آنها بر کل ایران و حتی جهان می‌تابد، بنابراین ضرورت استفاده از این ظرفیت‌ها در جهت برنامه‌ریزی بهتر در شهر و کشور مورد تاکید بوده و نباید از این پتانسیل‌ها غافل شد.

وی در ادامه نخبگان علمی را سرمایه‌های عظیم ایران اسلامی و آینده‌ساز پیشرفت و ترقی این سرزمین مقدس عنوان کرد و گفت: با همت و تلاش و اتکا به توانایی خود خواهیم توانست پله‌های ترقی را روز به روز طی کرده و شاهد ایرانی آباد در منطقه باشیم.

مقبلی در ادامه ترور دانشمندان هسته‌ای ایران به دست مزدوران جنایتکار را نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان و استکبار جهانی برای مقابله با اهداف انقلاب اسلامی در دست‌یابی به آخرین علوم روز برشمرد و اذعان داشت: در طول سالیان گذشته دشمنان ایران اسلامی با ترفندها و توطئه‌های بسیار زیاد سعی در براندازی این نظام مقدس داشتند، اما دریغ از این که این مملکت از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار بوده و با تکیه بر دانش بومی در حال فتح قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه است.

فرماندار شهرستان پاکدشت این همه پیشرفت و توسعه و ترقی در ایران اسلامی را در سایه ولایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برشمرد و عنوان کرد: دشمنان بیشتر از همیشه در صدد توطئه‌چینی برای دلسرد نمودن مردم از نظام و انقلاب بوده و از این طریق می‌خواهند اهداف شوم خود مبنی بر شکست ایران اسلامی را جامه عمل بپوشانند که هیچگاه به این اهداف شومشان دست نخواهند یافت.

مقبلی در پایان سخنانش با اشاره به نقش مهم خانواده‌ها در موفقیت‌های نخبگان گفت: شما دختران نخبه باید قدر پدر و مادران دلسوز خود را بدانید و نباید از احترام به شان و منزلت این عزیزان غافل شوید، امیدوارم با همت و تلاش خستگی ناپذیرتان در سایه این آزادگی به بالندگی هم برسید.

این گزارش حاکی است، مراسم تجلیل از دختران نخبه شهرستان پاکدشت با حضور قربانعلی مقبلی فرماندار پاکدشت، روسای ادارات و خانواده‌های دختران نخبه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد و در پایان این مراسم از 32 نخبه دختر در رشته‌های مختلف با اهدای لوح و جایزه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول