اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20:

بازدید نخبگان و معتمدان محلات جنوب تهران از پروژه‌های مهم شهری

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در جریان بازدید نخبگان، ائمه جماعات و معتمدان محلات از سه پروژه شهری گفت: بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی این منطقه با محوریت برج طغرل با رعایت توامان سرعت و دقت در حال احداث است.

بازدید نخبگان و معتمدان محلات جنوب تهران از پروژه‌های مهم شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، حبیب‌الله غفوری در حاشیه بازدید نخبگان، ائمه جماعات، معتمدان محلات، دبیران شورایاری و مدیران محلات از سه پروژه مهم شهری در حال اجرای این منطقه افزود: بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی این منطقه با مساحت 30 هکتار و سه سالن همایش با ظرفیت یک‌هزار و 400 نفر با محوریت و چشم‌انداز برج طغرل طراحی شده که عملیات عمرانی آن با حفظ فاکتورهای سرعت و دقت در حال اجراست.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به اینکه انگیزه‌های مذهبی و تاریخی در پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی این منطقه لحاظ می‌شود، خاطرنشان کرد: یکصد نفر از نخبگان، ائمه جماعات، فعالان فرهنگی، دبیران شورایاری و مدیران محلات از روند عملیات عمرانی مجموعه فرهنگی برج طغرل، احداث و امتداد بزرگراه امام علی (ع) و خط شش متروی تهران بازدید کردند.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از توان فکری، پتانسیل و توانمندی نخبگان و معتمدان محلات از مهم‌ترین رویکردهای فعالیت‌های مدیریت شهری است.

این گزارش حاکی است، احداث و امتداد بزرگراه امام علی (ع) در منطقه 20 در دو فاز اجرایی که موجب اتصال بزرگراه دولت‌آباد به کمربندی شهرری و اتصال بزرگراه شهید آوینی به بزرگراه تندگویان می‌شود در حال اجراست که اتصال این بزرگراه به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و توسعه شبکه معابر شهری متصل به آن از جمله اقداماتی است که به منظور تعدیل حجم ترافیک تحمیلی در این منطقه انجام می‌شود.

گفتنی است، حفاری خط شش متروی تهران که موجب اتصال جنوب شرقی به شمال غربی تهران می‌شود، از دولت‌آباد آغاز شده و به ایستگاه بعثت پیشروی داشته است که اتصال این نقطه به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با یک مسیر چهار کیلومتری و سه ایستگاه فدائیان اسلام، ضلع شمال و جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از جمله طرح‌هایی است که در دستور کار شهرداری منطقه 20 است و مراحل مطالعاتی آن به اتمام رسیده است.

بر اساس این گزارش، برای عملیات حفاری و توسعه جنوبی خط شش متروی تهران به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به صورت نیمه مکانیزه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول