اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده نزدیک

نخبگان ورزشی زیراب مازندران تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای ورزش شهر زیراب مازندران از برگزاری مراسم تقدیر از نخبگان ورزشی شهر زیراب مازندران در آینده نزدیک خبر داد.

نخبگان ورزشی زیراب مازندران تجلیل می‌شوند

حسن شورزند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه به لزوم تقدیر از فعالان ورزشی تاکید کرد و گفت: فعالان ورزشی به صورت متعهدانه به رسالت‌های ورزشی خود عمل می‌کنند.

رئیس شورای ورزش شهر زیراب با تاکید بر اینکه ورزش به عنوان مانع محکمی در برابر انحرافات فرهنگی و اجتماعی و از راهکارهای گسترش اخلاق و معنویت در جامعه محسوب می‌شود، افزود: توسعه بسترهای فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی باید مورد توجه دست‌اندرکاران مختلف قرار گیرد.

وی به قابلیت‌های مختلف ورزشی شهر زیراب و برنامه‌های هیئت‌های ورزشی اشاره کرد و با بیان وظایف کلی شورای ورزشی شهر زیراب گفت: استفاده از توانمندی‌های شهر زیراب و شهرستان سوادکوه و رایزنی برای افزایش اعتبارات و تسهیلات و توسعه و تجهیز اماکن ورزشی باید در دستور کار قرار گیرد.

شورزند به حضور بیش از 2 هزار و 700 ورزشکار سازمان یافته در شهر زیراب اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های ورزشی شهر زیراب با محوریت افزایش ورزشکاران سازمان یافته و استفاده از ظرفیت‌های ورزشی شهر زیراب و تشویق مدال‌آوران استوار است.

رئیس شورای ورزش شهر زیراب از برنامه‌ریزی شورای ورزش این شهر برای برگزاری مراسم تقدیر از مدال‌آوران و پیشکسوتان شهر زیراب خبر داد.

وی با اشاره به اساسنامه و شرح وظایف شورای ورزش شهر زیراب افزود: شورای ورزش شهر با پایان دوره شورای شهر به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول