اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع):

دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق مطالبات رهبری تلاش کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید در راستای تحقق مطالبات رهبری در زمینه تولید علم و دانش در جامعه و تحول در علوم تلاش کند.

دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق مطالبات رهبری تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد در نشستی با رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم که در سالن جلسات ریاست دانشگاه در شهرک پردیسان قم برگزار شد، با بیان اینکه انتصاب شایسته دکتر قاسمی به ریاست دانشگاه موجب خوشحالی نیروهای ارزشی شد اظهار کرد: حضور نیروهایی همچون قاسمی در دانشگاه آزاد اسلامی قطعاً موجب خواهد شد که این دانشگاه در مسیر اصلی خود و در راستای رسالت خود که همانا علم‌افزایی و رشد دانش در جامعه با معیارهای حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام است، گام‌های بلندی بردارد.

وی افزود: امام خمینی (ره) در زمان تاسیس این دانشگاه، مسیری را برای دانشگاه آزاد اسلامی ترسیم کردند که به نظر می‌رسد، در برهه‌ای از زمان این مسیر تغییر یافت اما با حضور نیروهای ارزشی در رأس این دانشگاه، امیدواری برای بازگشت به مسیر ترسیم شده افزایش یافته است.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) ادامه داد: الگو شدن برای همه جوامع اسلامی به ویژه مراکز علمی یکی از اهدافی بود که از دانشگاه آزاد اسلامی انتظار می‌رفت اما اینکه چه اندازه توانسته به این امر دست یابد قابل بررسی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان خراسان شمالی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همانند دیگر دانشگاه‌های مستقر در نظام جمهوری اسلامی باید برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری به ویژه در تولید علم و دانش تلاش کند.

مهدوی‌نژاد افزود: قطعاً وجود نیروهای متخصص و متعهد در عرصه مدیریتی دانشگاه می‌تواند، نقطه عطفی برای شکوفایی و رشد این دانشگاه برای تولید علم و دانش باشد.

وی نیز در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کمی و کیفی این دانشگاه به بیان اقدامات این واحد در راستای تحقق مطالبات و منویات مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ها پرداخت.

در این نشست معاونان دانشگاه نیز به ارائه نظرات خود پیرامون چگونگی تلاش در راستای بصیرت‌افزایی و همچنین رشد علمی دانشجویان پرداختند.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول