اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس خبر داد

اختصاص 63 میلیارد تومان به 3 پروژه مهر ماندگار در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس از اختصاص مبلغ 63 میلیارد تومان به سه پروژه مهر ماندگار در این شهرستان خبر داد.

اختصاص 63 میلیارد تومان به 3 پروژه مهر ماندگار در فردوس

علی‌اکبر پیشاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: در حال حاضر سه پروژه تکمیل کنارگذر فردوس و اسلامیه، باند دوم فردوس، بجستان و باند دوم فردوس، دیهوک در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته است.

وی گفت: عملیات اجرایی پروژه کنارگذر فردوس، اسلامیه از سال 75 آغاز شده و تاکنون به دلایل مختلف از جمله عدم تامین اعتبار مسکوت مانده بود تا اینکه در سال جاری پروژه کنارگذر فردوس، اسلامیه در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار داده شد.

پیشاوری از اختصاص مبلغ 6 میلیارد تومان به پروژه کنارگذر فردوس، اسلامیه خبر داد و افزود: در صورت تامین اعتبار این پروژه به صورت یک باند رفت و برگشت در خردادماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس طول پروژه کنارگذر فردوس، اسلامیه را 12 کیلومتر اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر پروژه به پیمانکار واگذار و عملیات زیرسازی در دست انجام است.

*اختصاص 57 میلیارد تومان به محورهای فردوس، دیهوک و بجستان

پیشاوری همچنین از اختصاص 57 میلیارد تومان اعتبار به پروژه احداث باند دوم فردوس، دیهوک و فردوس، بجستان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این دو پروژه نیز با قرار گرفتن در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار و اختصاص اعتبار لازم تسریع یافته است.

وی افزود: در حال حاضر باند دوم فردوس، دیهوک به طول 39 کیلومتر و با اعتبار 23 میلیارد تومان و همچنین باند دوم فردوس، بجستان به طول 40 کیلومتر با اعتبار 34 میلیارد تومان در حال اجراست.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول