اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مدیریت بحران فردوس:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی در مانور زلزله مطلوب بود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان فردوس گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان در مانور زلزله مطلوب بود.

عملکرد دستگاه‌های اجرایی در مانور زلزله مطلوب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم همزمان با ششمین روز از هفته کاهش بلایای طبیعی و برگزاری مانور زلزله در این شهرستان اظهار کرد: این مانور ساعت پنج صبح در شهر اسلامیه واقع در پنج کیلومتری شهرستان فردوس برگزار شد و 46 اداره عضو شورای مدیریت بحران شهرستان در آن حضور داشتند.

وی هدف از برگزاری مانور زلزله در شهرستان فردوس را آمادگی کامل ادارات در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه نظیر زلزله و سیل عنوان کرد و افزود: همه ما باید در برابر بلایای طبیعی و حوادث آمادگی کامل داشته‌ باشیم چرا که زمان وقوع حادثه برای هیچ کس مشخص نیست.

رئیس ستاد مدیریت بحران فردوس با اشاره به عملکرد مطلوب همه دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان در مانور زلزله گفت: بهترین عملکرد و حضور متعلق به هلال احمر، اداره گاز، شهرداری فردوس و اسلامیه بود که در کمترین زمان ممکن در صحنه حضور یافتند.

رجبی‌مقدم افزود: با توجه به اینکه خراسان جنوبی و شهرستان فردوس بر روی گسل زلزله قرار دارد اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان باید همواره آمادگی کامل را در برابر وقوع زلزله و سایر حوادث داشته باشند.

وی به برگزاری مانور امداد جاده‌ای در سال گذشته اشاره کرد و افزود: این مانور در سه راهی شهید زارع برگزار شد و اورژانس جاده‌ای هلال‌احمر در کمتر از پنج دقیقه فاصله 10کیلومتری را طی کرد و در صحنه حضور یافت.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول