اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

سند توسعه فرهنگی فردوس تهیه می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس از تهیه سند توسعه فرهنگی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

سند توسعه فرهنگی فردوس تهیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردوس اظهار کرد: اجرای امور فرهنگی از ظرافت‌های خاصی برخوردار است که اثرات آن نیز در درازمدت مشخص می‌شود.

وی گفت: برای رسیدن به یک افق پنج ساله، سند توسعه فرهنگی شهرستان فردوس تهیه و در آن باید‌ها و نبایدهای لازم طراحی می‌شود.

فرماندار فردوس با اشاره به تحریم‌های اقتصادی افزود: حکمت این تحریم‌ها گران شدن اجناس خارجی و روی آوردن مردم به تولیدات داخلی و اجناس ایرانی است.

رجبی‌مقدم تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال و توسعه تولیدات داخلی باید برای تحقق شعار تولید ملی تلاش کنیم و این اقدام از طریق مصرف تولیدات داخلی امکان‌پذیر است.

امام جمعه شهرستان فردوس نیز گفت: در دوایر دولتی باید از خرید و استفاده کالاهای خارجی خودداری شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد افزود: سیاست‌گذاری در ارتباط با شعارهایی که در ابتدای سال از سوی مقام معظم رهبری مطرح می‌‌شود به عهده شورای فرهنگ عمومی شهرستان است چرا که مسئولان تراز اول شهرستان در این شورا حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول اقتصادی سبب صرفه‌جویی از سوی مردم شده است، تصریح کرد: باید فرهنگ قناعت و صرفه‌جویی در جامعه نهادینه شده و در این ارتباط فرهنگ‌سازی شود.

در این جلسه مصوب شد؛ برای تهیه سند توسعه فرهنگی شهرستان فردوس، محورهای سند مشخص و کمیته تخصصی در ارتباط با هر یک از محورها تشکیل شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول