اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی انجام شد

توزیع 800 هکتاری زمین‌های زراعی در شوش

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شوش و مسئول دفتر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی 800 هکتار اراضی کشاورزی در شوش تقسیم شد.

توزیع 800 هکتاری زمین‌های زراعی در شوش

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شوش ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: در توزیع اراضی عرف آن منطقه و شناسایی واجدین شرایط باید رعایت شود.

علیرضا ملک‌زاده افزود: جهاد کشاورزی شوش ترویج کشاورزی مدرن با استفاده از علم روز را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا گام برداشته است.

وی گفت: شهرستان شوش با داشتن 13هزار  فعال بخش کشاورزی می‌تواند با فرهنگ‌سازی و ترغیب کشاورزان به استفاده از روش‌های کشاورزی روز باعث افزایش میزان محصولات و رشد صنعت کشاورزی شوش شود.

وی افزود: برای توزیع اراضی سرخه که بالغ بر 800 هکتار است کارهایی صورت گرفته و باید برای تسریع در روند کار مسئولان بخش فتح المبین با جهاد کشاورزی در تعامل مستمر باشند.

ملک‌زاده با اشاره به توزیع ارضای بین افراد بومی منطقه تاکید کرد: توزیع اراضی باید به افراد ساکن روستاهای همان منطقه اعطا شود تا بتوانیم از میزان بیکاری این بخش بکاهیم.

وی با تاکید بر اینکه کل اراضی قابل توزیع 2 هزار و 500 هکتار است گفت: در حال حاضر در فاز نخست 800 هکتار از آن توزیع می‌شود و مابقی طی سه فاز به واجدین شرایط اعطا می‌شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شوش با تأکید بر فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم برای توزیع مابقی زمین‌ها گقت: کارهای تسطیح و شناسایی افراد واجد شرایط و دیگر کارهای مقدماتی در حال انجام و در آینده نزدیک شاهد اعطای باقیمانده آنها خواهیم بود.

ملک‌زاده میزان توزیع زمین بین افراد را هشت هکتار برای هر نفر دانست و افزود: با انجام کارهای تسطیح و مشخص شدن راه‌های دسترسی هر نفر می‌تواند هفت هکتار دریافت کند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول