اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلام‌آبادغرب خبر داد:

اختصاص 135 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: 135 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های کشاورزی شهرستان اسلام‌آبادغرب اختصاص یافته است.

اختصاص 135 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صدراله بابلی ظهر امروز در جلسه توسعه بخش کشاورزی شهرستان اسلام‌آبادغرب اظهار کرد: 9 طرح شامل 2 طرح مرغ‌داری گوشتی، 5 طرح باغ‌داری، 1 طرح گل‌خانه خانگی و طرح کاشت آویشن با اعتبار 6 میلیارد و 650 میلیون ریال و اشتغال‌زایی 14 نفر به تصویب رسید.

فرماندار اسلام‌آبادغرب خاطرنشان کرد: تاکنون 56 جلسه توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان تشکیل شده و در این راستا 515 طرح با اعتبار 510 میلیارد ریال به تصویب اعضا رسیده است.

بابلی تصریح کرد: در حال حاضر از این تعداد طرح، 243 طرح با اعتبار 70 میلیارد ریال در 200 هکتار از اراضی کشاورزی و ملی به مرحله انعقاد قرارداد و دریافت تسهیلات رسیده‌اند.

وی تاکید کرد: تاکنون 135 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های کشاورزی شهرستان اسلام‌آبادغرب اختصاص یافته و در راستای اجرای مطلوب این طرح‌ها، 20 هزار هکتار اراضی ملی مستعد در سطح شهرستان شناسایی شده که در 27 هکتار از آنها طرح اجرا شده است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول