اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد

اختصاص 5 هزار میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان‌غربی در سال‌های 90 و 91 از لحاظ توسعه بخش کشاورزی 5 هزار میلیارد ریال اعتبار به خود اختصاص داده است.

اختصاص 5 هزار میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده در جمع فرمانداران استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با توجه به تاکید ریاست جمهوری مبنی بر توسعه و رونق بخش کشاورزی فرمانداران برای هزینه‌کرد این اعتبار باید برنامه‌های خود را ارائه کرده و کارگروه توسعه کشاورزی را در شهرستان‌های خود بیش از پیش رونق ببخشند.

وی افزود: اجرای پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان‌های استان باید شتاب بگیرد و فرمانداران تلاش کنند تا این پروژه‌ها امسال به اتمام برسند.

جلال‌زاده در ارتباط با پروژه‌های مهر ماندگار در استان نیز گفت: پروژه‌‌های مهر ماندگار باید تا پایان دولت دهم به اتمام برسند از این رو می‌طلبد فرمانداران در حوزه فعالیت خود نسبت به رسیدگی، بازرسی و پیگیری آنها اهتمام بیشتری داشته باشند.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: ارائه تحلیل‌های درست و منطقی از رویدادها، حوادث منطقه و کشور توسط فرمانداران به مردم ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

جلال‌زاده با تاکید بر ارائه تحلیل‌های کارشناسانه از عملکردها، اضافه کرد: امروزه رسانه‌های گروهی اطلاع‌رسانی در بخش‌های مختلف و ارائه اخبار و رویدادها را انجام می‌دهند مسئله مهم در این بین اقداماتی است که سبب افزایش بینش و بصیرت افراد جامعه می‌شود و این با ارائه تحلیل‌های درست، کارشناسانه محقق می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین از مدیران خواست در بخش بودجه، خریدهای ادارات و تنظیم اضافه‌کاری‌ها صرفه‌جویی لازم را اعمال کنند.

جلال‌زاده با بیان اینکه سالم‌سازی فضای سیاسی جامعه یکی از وظایف مهم فرمانداران است، تصریح کرد: یک فرماندار موفق باید در تمام امور مصلحت نظام و دولت را مدنظر قرار دهد و فضای سیاسی منطقه را در کنترل داشته باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نوآوری و ابتکار مسئولان را از روزمرگی دور می‌کند، افزود: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخاری است که نصیب والیان و مسئولان این نظام مقدس شده است لذا همه باید خدمت به نظام و مردم را مدنظر خود قرار دهیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر اخیر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی اظهار داشت: فرمایشات رهبری به عنوان مرجعی در دست مدیران و کارگزاران نظام است.

جلال‌زاده افزود: مقام معظم رهبری در سفر به خراسان‌شمالی یک بسته سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ارائه کردند که می‌تواند مورد استفاده مسئولان در فعالیت‌های مختلف قرار گیرد.

وی گفت: آبادانی و رشد یک جامعه منوط به رشد فرد فرد انسان‌ها است برای آبادانی و رشد یک جامعه ما مسئولان باید اول از خودمان آغاز کنیم و اخلاق‌مداری، خودسازی و صداقت در رفتار و گفتار را مد نظر خود قرار دهیم چرا که در این صورت جامعه‌ای آباد و رشد یافته خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول