اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

استفاده از تکنولوژی مهم‌ترین عامل کاهش هزینه‌های کشاورزی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از تکنولوژی مهم‌ترین عامل کاهش هزینه‌های کشاورزی است.

استفاده از تکنولوژی مهم‌ترین عامل کاهش هزینه‌های کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین نیازآذری صبح امروز در هفدهمین کارگروه ستاد توسعه بخش کشاورزی استان مازندران در بابل اظهارداشت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی این سفر می‌تواند دستاورد مهمی برای مازندران که به عنوان منطقه کشاورزی و سرآمد تولید کشور است داشته باشد.

وی افزود: سفر اعضای کمیسیون مجلس به مازندران در راستای حمایت از تولید ملی بوده، زیرا امروزه کشاورزی به عنوان محور توسعه واستقلال کشور بسیار با اهمیت است.

نیازآذری گفت: امروز اعضای شورای کشاورزی و ستاد توسعه بخش کشاورزی و کشاورزان در خط مقدم عرصه اقتصاد هستند درحالی که دشمن کمر همت بسته تا نظام را از مسیر انقلاب منحرف کند اما با رهنمودهای مقام رهبری و همه دست اندرکاران نظام این بارهم ملت ایران پیروز میدان خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: تحریم به بخش کشاورزی آسیبی نرسانده و برای خودکفائی در تولید برنج، گندم و ذرت تحریم تاثیری ندارد، بلکه مدیریت درست در این زمینه مورد توجه است.

وی بیان داشت: باید به صنایع تبدیلی و تولیدات کشاورزی توجه بیشتری شود، زیرا برای رسیدن به تولید نیاز به ابزار تولید داریم که مهم‌ترین آن تامین آب مورد نیاز است، باید با مهار آب‌های سطحی مشکل آب کشاورزان را حل کنیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای تامین نهادهای بخش کشاورزی نیاز به ماشین‌آلات کشاورزی است، برای رسیدن به این اهداف استفاده از تکنولوژی برای کاهش هزینه تولید، استقرار پایانه بازار و تنظیم بازار، توجه به آموزش و ترویج برای بهره‌وری بخش کشاورزی وتوجه به الگوی کشت در بخش‌های مختلف تولید است.

این مسئول متذکر شد: توجه به صنایع تبدیلی و تجاری‌سازی محصولات کشاورزی، در نظر گرفتن ردیف مستقلی از بودجه سال 92 برای حفظ و پرورش و نگهداری ماهیان و آبزی‌پروری می‌تواند در تقویت بخش تولید تاثیرگذار باشد.

نیازآذری گفت: مجتمع مرغ لاین مازندران که 90 درصد نیاز جوجه یک روزه کشور را تامین می‌کند، ایران جز هشت کشور دارنده این تکنولوژی در جهان است باید به آن توجه شود تا در این زمینه به خودکفایی لازم دست یابیم و از ظرفیت‌ها و فرصت‌های مازندران برای ملت و دولت در جهت تقویت بخش کشاورزی استفاده شود.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول