اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه امامت و ولایت

اجتماع بزرگ غدیریون در شهرکرد برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برپایی اجتماع بزرگ غدیریون همزمان با دهه امامت و ولایت در شهرکرد خبر داد.

اجتماع بزرگ غدیریون در شهرکرد برگزار می‎شود

علی گرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: غدیر، سرچشمه همیشه جوشان ولایت است که همواره کام تشنه بشریت را سیراب می‌کند.

وی افزود: عید غدیرخم در دین اسلام و به ویژه برای ما شیعیان از اهمیت والایی برخوردار است و برهمین اساس ضروری است تا هرچه می‌توان در راستای پاسداشت ارزش‌های آن تلاش کنیم.

گرجی بر ضرورت گرامیداشت هرچه بیشتر عید غدیرخم تاکید کرد و گفت: غدیر روزی است که خط و مشی حرکت بشریت تا ابد ترسیم شد و خداوند نعمت خود را بر همگان تمام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از تدوین برنامه‌های دهه امامت و ولایت خبر داد و افزود: هر یک از شهرستان‌ها با تدوین برنامه‌های خود و ارائه آن به دبیرخانه ستاد تلاش کنند تا این ایام هرچه باشکوه‌تر در استان برگزار شود.

گرجی، اجتماع بزرگ غدیریون در شهرکرد را از مهم‌ترین برنامه‌های دهه امامت و ولایت برشمرد و گفت: این برنامه با مشارکت و همراهی کمیته‌های این ستاد همزمان با عید غدیرخم برگزار می‎شود.

وی در ادامه بر ضرورت تبیین موضوع امامت و ولایت تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام بتوانند ضرورت بحث امامت و ولایت را برای افراد جامعه به ویژه برای جوانان و نوجوانان به خوبی تبیین کند.

گرجی خاطرنشان کرد: همراهی و تعامل کمیته‌های برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت نقش مهمی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه‌ها دارد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول