اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان خبر داد

تشکیل ستاد برگزاری جشن‏های عید غدیر در سمنان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان اعلام کرد: ستاد برگزاری جشن‏های عید سعید غدیرخم در دهه امامت و ولایت در شهرستان سمنان تشکیل شد.

تشکیل ستاد برگزاری جشن‏های عید غدیر در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در نخستین جلسه این ستاد که با عضویت دستگاه‏های فرهنگی و اجتماعی شهرستان سمنان تشکیل شد، ضمن تقدیر از مردم با بصیرت و ولایت‏مدار استان خراسان‏شمالی در استقبال باشکوه و بی‏نظیر از مقام معظم رهبری گفت: این استقبال نشان‏دهنده این است که نور ولایت و مقام معظم رهبری در قلوب ایرانیان جای دارد.

وی با اشاره به اهمیت ماه ذی‏الحجه و مناسبت‏های آن اظهار داشت: این ماه با سالروز ولادت با سعادت امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) آغاز می‏شود و مناسک با شکوه حج تمتع، دعای عرفه، عید قربان، عید سعید غدیرخم، روز مباهله و روز خانواده در این ماه فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ علوی است.

فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند «دشمن را کوچک نشمارید»، ادامه داد: مهم‏ترین هدف دشمن، آسیب زدن به اصل ولایت فقیه و رهبری است.

سعدالدین گفت: دشمنان اسلام و انقلاب از جمله در واقعه مهم عید غدیرخم با ایجاد شبهه به دنبال تحقق این موضوع هستند.

وی با بیان اینکه عید غدیرخم بزرگ‏ترین عید شیعیان است، بیان کرد: همه شیعیان باید در ترویج فرهنگ غدیر همچون فرهنگ عاشورا، فرهنگ فاطمی و فرهنگ مهدویت تلاش و همت داشته و با ایجاد شور و نشاط اجتماعی، توطئه‏های دشمنان را همچون گذشته خنثی کنند.

فرماندار شهرستان سمنان واقعه غدیر را تفضل باری‌تعالی به بشریت برای اکمال دین اسلام دانست و گفت: با استمرار فعالیت ستاد جشن‏های غدیر شاهد ترویج فرهنگ غدیر در شهرستان سمنان خواهیم بود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول