اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

غدیرخم الگوی حکومت‌های اسلامی را به جهانیان شناساند

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت: در غدیرخم نیز پیامبر اسلام تکلیف حکومت را مشخص کرده و الگوی حکومت اسلامی را به جهانیان شناساند.

غدیرخم الگوی حکومت‌های اسلامی را به جهانیان شناساند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمدرهU رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد دهه ولایت این شهرستان اظهار داشت: عید غدیر از بزرگترین و والاترین عیدهای شیعیان است و هیچ روزی همچون روز عید غدیر برای شیعیان از جایگاه رفیعی برخوردار نیست.

وی با بیان اینکه غدیر چشمه جوشانی است که تا پایان هستی می‌جوشد، ابراز داشت: غدیر کوثری است که تا پایان عالم عالمیان را سیراب می‌کند و ریشه در هدایت الهی برای بشر دارد.

فرماندار شهرستان خرمدره در ادامه افزود: تمامی حکومت‌ها به الگو و مدل نیازمند هستند و در غدیرخم نیز پیامبر اسلام تکلیف حکومت را مشخص کرده و الگوی حکومت اسلامی را به جهانیان شناساند.

وی ماجرای غدیرخم را استمرار حرکت انبیاء عنوان کرد و بیان داشت: ولایت ولی‌فقیه، ادامه ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) است که خوشبختانه قطره‌ای از آن دریای بی‌کران در ایران حضور دارد و سبب تمامی وحدت‌ها و زمینه‌ساز تمامی تعالی‌های نظام شده است.

نوری‌پور با بیان اینکه تمامی پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به سبب توجه ویژه اهل‌بیت عصمت و طهارت به نظام و مردم کشور ایران است، تصریح کرد: امروز ملت ایران با وحدت و همدلی و با گوش فرا دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی با بیان اینکه رهبری و ولایت‌فقیه مهمترین شاخصه نظام جمهوری اسلامی ما محسوب می‌شود، عنوان داشت: بیشترین دشمنی با نظام جمهوری اسلامی به دلیل وجود ولایت‌فقیه در نظام ما است.

فرماندار شهرستان خرمدره با تاکید بر لزوم مردمی اجرا شدن برنامه‌های دهه ولایت خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت وجود ائمه جماعات در مساجد برای اجرای برنامه‌های ستاد دهه ولایت استفاده برده شود.

وی افزود: مردمی‌کردن برنامه‌ها نمی‌تواند تکلیف را از مسئولان ساقط کند و مسئولان باید نسبت به فضاسازی دستگاه اجرایی خود و نیز برنامه‌ریزی برای اجرای برخی برنامه‌ها در اداره اقدام لازم را صورت دهند.

نوری‌پور تصریح کرد: بیشترین آموزه‌ها و اثرگذاری‌ها به نوجوانان و جوانان بوده و آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید برنامه‌های ویژه‌ای برای این قشر داشته باشند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول