اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

هدف از بازسازی واقعه غدیر گسترش معارف اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: در بازسازی واقعه غدیر به دنبال گسترش معارف اسلامی در جامعه هستیم.

هدف از بازسازی واقعه غدیر گسترش معارف اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی عصر امروز در نشست هماهنگی بازسازی واقعه غدیر در دشتی اظهار داشت: گسترش واقعه ولایت و شناساندن سیره نبوی به نسل جوان از دیگر اهداف بازسازی واقعه غدیر است. 

وی با بیان اینکه بازسازی واقعه غدیر به صورت نمادین در دشتی انجام می‌شود افزود: امسال همزمان با عید غدیر خم واقعه بازسازی غدیر در هشت شهرستان استان بوشهر انجام می‎شود.

کاظمی تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه آشنایی بیشتر نسل جوان با واقعه غدیر و مردمی کردن غدیر است و سازمان بسیج مستضعفین چند سالی است که بازسازی واقع غدیر را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

فرمانده سپاه دشتی یادآور شد: مکان‎یابی برای برگزاری حادثه غدیر انجام شده و زمین مورد نظر نیز توسط شهرداری تسطیح شده است.

کاظمی ادامه داد: کانتینر برای اسکان نیروهای مستقر در مکان واقعه بازسازی توسط جمعیت هلال احمر، راه و شهرسازی و اداره برق تهیه شده و برق آن نیز توسط اداره برق شهرستان تامین شده است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون جلساتی با امام جمعه شهر خورموج، هنرمندان و مسئولان، هیئت‌های مذهبی و کانون‌های مساجد برگزار کرده‌ایم و کارگردان برنامه نیز تعیین شده است.

کاظمی اضافه کرد: برای برگزاری بازسازی واقعه غدیر از بیش از 30 روحانی به عنوان مشاوران مذهبی بهره می‌گیریم.

فرمانده سپاه دشتی گفت: حرکت کاروان غدیر به همراه چند نفر شتر انجام خواهد شد و پایان بخش این برنامه معنوی اجرای خطبه غدیر است که توسط هنرمندان بسیجی اجرا می‎شود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول