اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه طرقبه:

غدیر، عاشورا و مهدویت سه اصل پویایی شیعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه طرقبه گفت: غدیر، عاشورا و مهدویت سه اصل پویایی شیعه است.

غدیر، عاشورا و مهدویت سه اصل پویایی شیعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، حجت‌الاسلام محمدحسن ایزدی صبح امروز و در ستاد غدیر شهرستان طرقبه اظهار کرد: شیعه در مسئله غدیر، عاشورا و مهدویت پویایی خود را به ارمغان آورده است.

امام جمعه طرقبه با برشمردن برخی از نعمات بی‌شمار خداوند بر بندگان ادامه داد: خداوند به ما فرصت‌هایی داده است که اگر از آن فرصت‌ها استفاده کنیم می‌توانیم در دنیا و آخرت سعادتمند باشیم.

ایزدی با اشاره به گسترش دین اسلام و مذهب تشیع در سال‌های اخیر تأکید کرد: شیعه با توجه به پویایی که از غدیر، عاشورا و مهدویت کسب می‌کند هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود بلکه روز به روز زنده‌تر و پویاتر از قبل خواهد شد و این موضوع سبب گسترش آن شده است.

رئیس ستاد غدیر بخش طرقبه خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام بر روی مسئله غدیر بسیار حساس هستند  و از تلاش خود برای ضربه‌زدن به این فرهنگ کوتاهی نمی‌کنند.

ایزدی با بیان قسمت‌هایی از رخداد عظیم واقعه غدیر از دغدغه‌های پیامبر اسلام در زمینه جانشینی پس از خود، بیان داشت: موضوع جانشینی پیامبر(ص) به عنوان تکمیل‌کننده رسالت ایشان بود و تعیین جانشینی برای پیامبر مکرم اسلام را در حکم اتمام رسالت پیامبری است.

رئیس ستاد غدیر بخش طرقبه گفت: مهم‌ترین هدف این ستاد، انتقال فرهنگ غدیر است و در حکومتی که به نام غدیر و شیعه بنا شده ترویج فرهنگ غدیر باید برجسته‌تر از گذشته برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول