اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دیدار شهرداری یاسوج و راهیان کرمانشاه در لیگ آزادگان

غدیری: شهرداری یاسوج راهی جز شکست حریف کرمانشاهی ندارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: گفته بودیم که از هفته ششم به بعد آن روی سکه تیم شهرداری را ببینید و در بازی پنج‌شنبه فردا راهی جز شکست حریف کرمانشاهی تیم راهیان نداریم.

غدیری: شهرداری یاسوج راهی جز شکست حریف کرمانشاهی ندارد

 جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری در همه بازی‌هایی که در این شهر میزبان است در مقابل هر تیمی تنها به سه امتیاز بازی می‌اندیشد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به بازی فردای این تیم در مقابل راهیان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در مقابل این تیم خوب کرمانشاهی که جنگنده به نظر می‌رسد تنها به همه امتیازات فکر می‌کنیم.

غدیری به قول خود به هواداران اشاره کرد و گفت: قول داده بودیم که پس از خارج شدن از دوره بدنسازی و آزاد شدن بدن بازیکنان به فرم اصلی خود برسیم که اکنون نیز همان قول را تکرار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همه بازیکنان ما اکنون به مرز آمادگی نزدیک شده‌اند و تنها در این میان علی کردی مدافع خود را نداریم که وی نیز طی چند هفته آینده و با رفع مصدومیت به ترکیب ما خواهد پیوست.

به گفته این سرمربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم شهرداری اکنون به جز تماشاگر به هوادار واقعی نیاز دارد که در بازی‌های حساس پیش رو نقش یار دوازدهم را بازی کنند.

غدیری به جدول مسابقات نیز اشاره کرد و افزود: اگر این بازی را ببریم که خواهیم برد به رده دوم جدول صعود می‌کنیم و به هواداران قول می‌دهیم از هفته هفتم مسابقات به بعد تنها برای جدول و ایستادن در رده‌های بالای آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول