اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

استقرار یک هزار و 157 اکیپ راهداری در راه‌های کشور

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی از استقرار یک هزار و 157 اکیپ راهداری در راه‌های کشور خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها در فصل زمستان مستقر می‌شوند.

استقرار یک هزار و 157 اکیپ راهداری در راه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شهریار افندی‌زاده عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از بهسازی و روکش آسفالت آزادراه زنجان – قزوین اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم استان زنجان بهسازی آزادراه زنجان – قزوین بود که امروز شاهد افتتاح آسفالت‌ریزی در 90 کیلومتر از این راه هستیم.

وی با بیان اینکه 70 کیلومتر از این آسفالت‌ریزی در باند شمالی انجام شده است، افزود: 20 کیلومتر نیز در باند جنوبی انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی نگهداری از جاده‌های کشور را از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و افزود: آزادراه‌ها به عنوان شریان‌های کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه 2 هزار کیلومتر آزادراه در حال بهره‌برداری است، افزود: 500 تا یک هزار کیلومتر نیز در دست اجرا است.

افندی‌زاده با اشاره به اینکه باید عواید حاصل از عوارضی در آزادراه‌ها صرف نگهداری شود، افزود: اقدامات مطلوبی در این زمینه در کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه انواع راه در کشور وجود دارد، افزود: باید برای نگهداری راه‌ها اقدامات لازم انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه با تعیین اولویت‌ها نسبت به نگهداری راه‌ها اقدام می‌شود، خاطرنشان کرد: در همه پروژه‌های جدید محل تجهیز پروژه به راهدارخانه تخصیص می‌یابد.

وی با بیان اینکه هیچ راهی بدون پاسگاه و راهدارخانه از این پس از طریق وزارت قبول نمی‌شود، افزود: راهدارخانه‌ها متناسب با وضعیت آب و هوایی و شرایط جغرافیایی احداث می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول