اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی همدان خبر داد

فعالیت 23 اکیپ گشت راهداری در طرح نوروزی امسال

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: 23 اکیپ فعال در گشت راهداری به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی بودند.

فعالیت 23 اکیپ گشت راهداری در طرح نوروزی امسال

محمد رودباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در ایام طرح نوروزی سال 1391 که از تاریخ 25/12/90 تا 15/1/91 ادامه داشت اداره کل راه و شهرسازی همدان به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی بود.

وی افزود: از جمله اقداماتی که در این طرح صورت گرفته است شامل لکه گیری آسفالت راه‌ها 12 هزار و 400 متر مربع، درزگیری آسفالت راه‌ها در نقاط مورد نیاز به طول 9 هزار و 150 متر می‌شود.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی همدان تصریح کرد: 730 کیلومتر پاکسازی و تنظیم قنوها با دستگاه  و 852 مترمکعب نیز تنقیه و لایه‌روبی دهانه پل‌ها از دیگر فعالیت‌های این اداره در ایام نوروز بوده است.

وی به 275 کیلومتر تسطیح حریم قانونی راه‌ها اشاره کرد و افزود: در طرح نوروزی 265 کیلومتر تسطیح و رگلاژ راه‌های شنی و 540 کیلومتر نیز تسطیح و رگلاژ راه‌های آسفالته (شانه) انجام گرفته است.

رودباری عنوان کرد: یک هزار و 152 مترمکعب شانه‌سازی راه‌های آسفالته و 750 مترمکعب ریزش‌برداری در نقاط و ترانشه‌ها از فعالیت‌های راهداری انجام شده است.

وی ادامه داد: 31 هزار و 850 نفر ساعت در قالب 23 اکیپ فعال در گشت راهداری به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی بودند.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی همدان اضافه کرد: در طی طرح نوروزی 3 هزار و 160 کیلومتر باند برفروبی راه‌ها، 92 متر مربع تعمیر و مرمت علائم اطلاعاتی و یک هزار و 250 عدد تعمیر و مرمت علائم انتظامی، اخطاری و مسیر نما صورت گرفته است.

وی به شستشوی 25 هزار و 908 عدد علائم و رنگ‌آمیزی یک هزار و 357 عدد پایه تابلوها اشاره کرد و ابراز داشت: از دیگر فعالیت‌های راهداری در طرح نوروزی 1391 خط کشی 57 کیلومتر در نقاط مورد نیاز و تعمیر و مرمت گارد ریل‌ها به طول یک هزار و 200 متر بوده است.

رودباری یادآور شد: پاکسازی 3 هزار و 560 کیلومتر سطح راه و حاشیه از مواد زائد، سرویس و نگهداری 74 کیلومتر چراغ‌های مه‌شکن و سرویس و نگهداری 750 مورد چراغ‌های چشمک زن نیز از دیگر اقدامات راهداری استان بود.

وی با اشاره به هفت دستگاه راهدارخانه مورد استفاده مسافران تصریح کرد: 115 مورد تعمیرات انجام شده خودروهای مسافران و اسکان 132 نفر از مسافران در راهدارخانه‌ها نیز از جمله اقدامات راهداری بوده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: 212 مورد نصب بنر در راه‌ها در قالب 78 عدد پایه و 125 عدد نصب و 9 عدد بیلبورد و تهیه و نصب 42 مورد چراغ‌های پلیسی و سولاری نیز از فعالیت‌های انجام شده راهداری در ایام طرح نوروزی سال 1391 به شمار می‌رود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول