اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان خبر داد

ادامه طرح راهداری نوروزی در سمنان تا 20 فروردین

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از ادامه طرح ویژه نوروزی در محورهای حوزه استحفاظی این استان تا 20 فروردین‌ماه سال جاری خبر داد.

ادامه طرح راهداری نوروزی در سمنان تا 20 فروردین

رجب قربانپور امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود در این‌باره گفت: اجرای طرح نوروزی سال 91 از نیمه دوم اسفندماه سال 90 آغاز شده است و تا 20 فروردین‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت ترافیک محور ترانزیتی تهران - مشهد و ارتباط راه‏های استان به عنوان کریدور شمالی جنوبی و شرقی غربی کشور با استان‏های هم‌جوار و نیز حجم بالای ترافیک زائران نوروزی، خوش‌بختانه با ایجاد طرح وسیع و هماهنگ راهداری شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‏ای هستیم.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان در ادامه از استقرار 228 نفر در قالب 28 اکیپ امدادی، تعمیراتی و برف‏روبی در استان سمنان خبر داد و افزود: بازگشایی 12 کیلومتر از باند دوم محور شاهرود - آزادشهر و محور جدیدالاحداث شاهرود - میامی به طول 30 کیلومتر از مهم‏ترین اقدامات اداره‌کل راه و ترابری استان سمنان به مناسبت طرح نوروزی 91 بوده است.

وی نصب بیش از 2 هزار مترمربع بنر با مضامین ترافیکی، چاپ و توزیع 2 هزار عدد پوستر و نقشه راه‏های استان و درج پیام‏های ایمنی و تبریک سال نو را از جمله فعالیت‏های اطلاع‌رسانی طرح راهداری نوروزی در استان سمنان برشمرد.

قربانپور اجرای 350 کیلومتر خط‌کشی رنگ سرد، 200 کیلومتر شیار لرزاننده، نصب 100 مترمربع تابلوی اطلاعاتی و نصب بیش از 5 هزار عدد استپ و تابلوی جان‏پناه را از جمله فعالیت‏های حوزه ایمنی راه‏های استان سمنان عنوان کرد.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان افزود: با افتتاح مرکز مدیریت راه‏های استان سمنان و استقرار دوربین‏های نظارت تصویری در محورهای حوزه استحفاظی، ارائه خدمات گوناگون در موارد اضطراری و مدیریت ترافیک در جهت بالابردن سطح ایمنی جاده‏ها و نگه‌داری و بهره‏برداری مطلوب از راه‏ها فراهم شده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول