اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راهداری شبانکاره خبر داد

فعالیت 110 کشیک راهداری در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس راهداری شبانکاره از فعالیت 110 کشیک راهداری در استان بوشهر در یک ماه گذشته خبر داد.

فعالیت 110 کشیک راهداری در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش هوشنگ رزمی شامگاه دوشنبه در نشست با اعضای شورای اداری بخش آبپخش اظهار داشت: کنترل ترافیک نوروزی از مسائل مهمی است که از 25 اسفندماه تا 20 فروردین مورد توجه مسئولان راهداری قرار گرفت و با موفقیت تمام این مسئله را پشت سر گذاشتیم.

وی با اشاره به اینکه در بخش آبپخش اقدامات فراوانی در این ایام صورت پذیرفته است افزود: آبپخش یکی از محورهای پر ترافیک و شلوغ شهرستان دشتستان است و راهداری شبانکاره با حساسیت خاص مسائل ترافیکی مربوط به این شهر را پیگیری کرده و بر آن نظارت داشته است.

رزمی خاطر نشان کرد: شست‌وشوی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی و رنگ‌آمیزی پایه‌های علائم از مهم‌ترین اقدامات راهداری شبانکاره در یک ماه گذشته بوده و با تلاش همه‌جانبه اقدامات بسیار گسترده و مطلوبی در این راستا انجام داده و توانسته‌ایم در بهبود وضعیت راه‌ها و ترافیک نقشی مؤثر ایفا کنیم.

این مسئول جمع‌‌آوری تصادفات و همکاری با مسافرانی که از استان‌های همجوار به منطقه می‌آیند را یکی از رویکردهای مهم راهداری شبانکاره دانست و بیان داشت: فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه رضایت خاطر مسافران و مراجعه‌کنندگان به این نهاد را به وجود می‌آورد.

رئیس راهداری شبانکاره از انجام مطالعات کمربندی آبپخش خبر داد و تصریح کرد: در مساله کمربندی آبپخش مطالعات و کارشناسی‌های لازم صورت گرفته و در صورت نیاز به تغییر در مسیر این کمربندی باید کارشناسان اداره راه و شهرسازی استان بوشهر مطالعات جدیدی را در این زمینه مورد بررسی قرار دهند.

رزمی با تاکید بر اهمیت کاهش شیب شانه مسیر آبپخش شبانکاره متذکر شد: تحقق این امر باعث کاهش خطرات و واژگونی اتومبیل‌ها در این مسیر می‌شود و از مسئولان دو بخش می‌خواهیم معادن یا مصالح مناسب برای اجرای این طرح را در اختیار ما قرار دهند.

رئیس راهداری شبانکاره از فعالیت 110 کشیک راهداری در استان بوشهر در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: از 20 اسفند تا 20 فروردین 110 کشیک راهداری در جاده‌های استان در امر امنیت جاده‌ها و تامین ایمنی مسافران تلاش داشته‌اند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول