اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی راه و شهرسازی مازندران خبر داد

اجرای هزار پروژه راه و راهداری در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهر سازی استان مازندران از اجرای یک هزار پروژه ساخت راه و راهداری در مازندران خبر داد.

اجرای هزار پروژه راه و راهداری در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران،  سید محمد محمدی‌تاکامی بیان داشت: در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی مازندران درحال ساخت و نگهداری راه و ساخت ساختمان‌های اداری مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی است.

محمدی‌تاکامی ادامه داد: ساخت ساختمان‌های اداری مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی و  بیش از هزار پروژه ساخت راه و راهداری و بیش از 100 پروژه ساختمان اداری از جمله فرمانداری‌ها، ادارات کل و شهرستانی، کتابخانه‌ها، مجتمع‌های فرهنگی و بیمارستان‌های دولتی فوق تخصصی را برعهده دارد.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران عنوان کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به عملیات اجرایی احداث 15 ساختمان کتابخانه مرکزی شهرهای این استان با صرف اعتباری بیش از 11 میلیارد ریال اشاره کرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به پروژه‌های مذکور گفت: این پروژه‌ها بر اساس نظام فنی و اجرایی کشور طراحی، اجرا و نظارت می‌شوند.

وی تصریح کرد: بیش از نیمی از عملیات اجرایی ساخت کتابخانه‌های مرکزی استان در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی در دست اجرا است.

محمدی‌تاکامی در پایان به شهرهایی که عملیات ساخت کتابخانه در آنها در حال اجراست اشاره کرد و اذعان داشت: شهرهای قائمشهر، بهشهر، ایزدشهر، آمل، چالوس، نکا، بابل و سلمانشهر از جمله شهرهایی هستند که احداث کتابخانه در آنها در دست اجرا است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول