اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

188 راهدار در طرح راهداری تابستانه فعال هستند

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: 188 راهدار در طرح راهداری تابستانه این استان فعال هستند.

188 راهدار در طرح راهداری تابستانه فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی، علی‌اصغر بدیعی‌مقدم اظهار کرد: با توجه به افزایش بار ترافیکی در محورهای این استان هم‌اکنون این تعداد راهدار در محورهای اصلی و فرعی خراسان‌شمالی غیر از بخش خصوصی به زائران و مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: برای طرح راهداری تابستانه همچنین 145 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در اکیپ‌ها مستقر هستند تا در صورت لزوم مشکلی در محورها به وجود نیاید.

بدیعی‌مقدم با بیان اینکه 25 اکیپ گشت‌زنی نیز در اکیپ‌های راهداری مستقر هستند، اضافه کرد: برای گشت زنی 13 دستگاه خودروی سبک و نیمه سنگین نیز در طول راه‌های اصلی و فرعی به صورت شبانه روز اقدامات لازم را برای تردد ایمن مسافران مهیا می‌کنند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: دو اکیپ امدادی و تعمیراتی نیز برای خدمت‌رساندن به خودروهای مسافران در محورهای اصلی و بزرگراه استان گشت‌زنی می‌کنند.

به گزارش فارس، خراسان‌شمالی بین پایتخت معنوی ایران اسلامی و قطب گردشگری شمال کشور قرار دارد که سالانه پذیرای میلیون‌ها مسافر است.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول