اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه:

گدوک مازندران 30 میلیارد ریال تجهیزات راهداری نیاز دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار سوادکوه گفت: با بررسی‌های انجام شده در ارتباط با خرید تجهیزات و امکانات ویژه منطقه گدوک می‌توان با 30 میلیارد ریال به این هدف دست یافت.

گدوک مازندران  30 میلیارد ریال تجهیزات راهداری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت منطقه گدوک سوادکوه گفت: در منطقه گدوک محور سوادکوه با اعتبار شهرستانی، خدمات کشوری ارائه می‌دهیم.

فرماندار سوادکوه با اشاره به حضور مسافرت گسترده در ایام تعطیلات که به استان مازندران حضور می‌یابند، افزود: عبور و مرور بیشتر این مسافران از محور سوادکوه انجام می‌شود.

وی به تردد کامیون‌ها و تریلرها از محور سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: عبور و مرور ماشین‌آلات سنگین از محور سوادکوه فشار مضاعفی را بر ما تحمیل می‌کند.

باقری با تاکید بر این مطلب که محور سوادکوه به عنوان محور اصلی ارتباطی استان مازندران است، یادآور شد: عمده تجهیزات و امکانات راه شهرستان سوادکوه از 15 آذرماه تا 20 فروردین در محور گدوک مستقر می‌شوند و گستردگی شهرستان سوادکوه به مساحت بیش از 2 هزار کیلومتر را نیز باید به صورت همزمان پوشش دهند.

وی افزود: کوهستانی و برف‌گیر بودن شهرستان سوادکوه نیاز به حضور مداوم تجهیزات و امکانات راه دارد.

فرماندار سوادکوه خواستار خرید تجهیزات اختصاصی مربوط به راه برای محور گدوگ شد و گفت: با بررسی‌های انجام شده در ارتباط با خرید تجهیزات و امکانات ویژه منطقه گدوک می‌توان با 30 میلیارد ریال به این هدف دست یافت و علاوه به خدمات‌رسانی به مسافران کشوری در این محور، با تجهیزات موجود به مناطق دیگر شهرستان سوادکوه نیز کمک‌رسانی کنیم.

باقری به تلاش‌های راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه در ایام زمستان پرداخت و افزود: تلاش‌های ریاست و کارکنان این اداره در عدم انسداد محور سوادکوه در ایام بارش برف و یخبندان قابل‌تقدیر است.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول