اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال

تیم‌های پاس و الوند همدان صدر جدول را از دست دادند

خبرگزاری فارس: در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال، تیم‌های پاس و الوند همدان در برابر حریفان خود ناکام ماندند.

تیم‌های پاس و الوند همدان صدر جدول را از دست دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال، پاس و الوند همدان در برابر حریفان خود ناکام ماندند.

الوند در این هفته در همدان در برابر مس سرچشمه رفسنجان قرار گرفت این بازی از ساعت 15 در ورزشگاه قدس آغاز شد بازی هر دو تیم در نیمه اول چنگی به دل نزد و دو تیم در حال محک زدن یکدیگر بودند در دقیقه 17 بازی خطا روی محسن خدابنده‌لو صورت گرفت که این ضربه ایستگاهی با برخورد به دفاع راهی به دروازه نیافت و به کرنر رفت.

موقعیت جدی مس سرچشمه رفسنجان هم در دقیقه 27 در محوطه جریمه علی مولایی در مصافی تک به تک با هادی زرین‌ساعد دروازه‌بان الوند به بیرون رفت.

حسین کاظمی بازیکن الوند در این نیمه به دلیل تمارض در محوطه جریمه کارت زرد دریافت کرد بازی در نیمه اول بازی سردی بود و اتفاق خاصی در این نیمه صورت نگرفت.

در آغاز نیمه دوم دو تیم بدون تغییر وارد میدان شدند دقایقی بعد از آغاز نیمه دوم الوند دست به تعویض زد و ایمان رضایی را در خط حمله قرار داد تا از قد بلند این بازیکن در ارسال‌ها استفاده کند بازی در ادامه باز هم سرد دنبال می‌شد و دو تیم کمتر تمایلی به گل زدن داشتند.

در دقیقه 69 بازی بود که با ارسال زیبای مهدی‌کیا در محوطه جریمه محسن خدابنده‌لو کاپیتان الوند به زیبایی با ضربه سر دروازه مس را باز کرد.

بعد از این گل بازی از سردی خارج شد و مس از لاک دفاعی و با احتیاط بازی کردن خارج شد.

یک دقیقه بعد از گل، حسین کاظمی با دریافت کارت دوم از زمین بازی اخراج شد و همین اخراج باعث شد شیرازه تیم الوند به هم بریزد و تیم مس با ترکیبی هجومی‌تری الوند را تحت فشار قرار دهد.

دقایقی بعد بازیکن مس با دروازه‌بان الوند تک به تک شد که زرین‌ساعد موفق شد به زیبایی این ضربه را بگیرد اما هادی زرین‌ساعد در این صحنه مصدوم شد و رضا طلایی سرمربی الوند مجبور شد صدرا بهبهانی دروازه‌بان دوم خود را به جای او درون دروازه قرار دهد و یکی دیگر از تعویض‌های این تیم با این تعویض سوخت.

با پایان وقت قانونی بازی در نیمه دوم داور بازی شش دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که در دقیقه چهار وقت‌های اضافه با خطای آرمین طلایی بر روی بازیکن حریف موقعیت خوبی در اختیار مس قرار گرفت که مسی‌ها با ضربه سر علی قربانی موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند و الوند را در خانه متوقف کنند.

الوندی‌ها اگر می‌توانستند این بازی را ببرند به صدر جدول می‌رفتند اما الوندی‌ها با این تک امتیاز 12 امتیازی شدند و در رده سوم جدول گروه الف قرار گرفتند.

سرمربی تیم مس سرچشمه داوود مهابادی پس از پایان بازی و در طول بازی به داور بازی بسیار اعتراض داشت و مربی این تیم هم در نیمه دوم از زمین بازی اخراج شد.

بازیکن مس سرچشمه پس از زدن گل با حرکات غیر ورزشی که انجام داد باعث خشم هواداران الوند شد که این حرکات نباید از دید ناظر بازی دور بماند.

اما پاسی‌ها که به شیراز سفر کرده بودند با باخت در این بازی ناکامی‌های این هفته فوتبال همدان را تکمیل کردند و صدر جدول را از دست دادند.

مصاف لیگ برتری‌های سابق را وینگو باخت تا پاس بعد از پنج هفته صدر جدول را از دست دهد البته پاسی‌ها این بازی را با پنالتی واگذار کردند و تک گل مهدی شیری از روی نقطه پنالتی پاس را مات کرد بعد از این گل، پاسی‌ها هرچه تلاش کردند نتوانستند به گل برسند حتی یک بار پاسی‌ها موفق شدند توپ را به تیر دروازه برقی‌ها بکوبند.

با این باخت پاس دومین باخت را هم در ششمین هفته لیگ آزادگان تجربه کرد پاسی‌ها اگر لیگ برتر را می‌خواهند نباید امتیازات بیرون از خانه را از دست بدهند.

البته پاسی‌ها معتقد بودند در این بازی تنها به داور بازی باختند.

پاس با این باخت 12 امتیازی ماند و به رده دوم جدول گروه ب لیگ دسته اول سقوط کرد.

در این هفته هر دو نماینده استان با ناکامی صدر جدول را از دست دادند و کمی هواداران خود را نسبت به آینده خود در ادامه لیگ دست اول نا امید کردند.

نتیجه هفته ششم نمایندگان همدان در لیگ دسته اول:

الوند یک ـ مس سرچشمه یک

برق یک ـ پاس صفر

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول