اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت:

تعامل بین خانه و مدرسه تربیت نسلی پویا را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: محصول تعامل مداوم بین خانه و مدرسه تربیت نسلی پویا و با نشاط است که نقش مؤثری در خودکفایی کشور بر عهده دارند.

تعامل بین خانه و مدرسه تربیت نسلی پویا را به دنبال دارد

عبدالله عسکری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: انجمن اولیا و مربیان هیئتی منتخب از پدران و مادران، دانش‌آموزان و مربیان مدرسه است که با هدف همکاری در زمینه پیشبرد امور آموزش و پرورش دانش‌آموزان تشکیل می‌شود.

وی افزود: هفته پیوند اولیا و مربیان، بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای فراهم کردن زمینه‌های تحقق همکاری و همدلی میان خانه و مدرسه است.

عسکری تصریح کرد: این انجمن پیشنهادها و طرح‌های کارآمد را به مسئولان مدرسه ارائه می‌دهد و در اداره بهتر امور یاور مدیر مدرسه است.

وی با بیان اینکه امر تعلیم و تربیت، مشارکت جدی و همه‌جانبه را می‌طلبد خاطر نشان کرد: در یک سوی این امر خطیر اولیا که نخستین آموزگارانِ فرزندان در خانه هستند و در سوی دیگر مربی در مدرسه قرار دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: محصول تعامل مداوم بین خانه و مدرسه تربیت نسلی پویا و با نشاط است که نقش مؤثری در خودکفایی کشور بر عهده دارند.

عسکری اذعان داشت: اگر انجمن اولیا و مربیان نقش خود در این جایگاه را ایفا کند، نه‌تنها روح همکاری بین خانه و مدرسه را به وجود می‌آورد، بلکه در ارتباط برنامه مدرسه با نیازهای جامعه تأثیر چشمگیری دارند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته پیوند در شهرستان جیرفت افزود: همایش اولیا و مربیان، راهپیمایی خانوادگی و تبیین جایگاه تربیتی قرآن در خانواده از جمله برنامه‌های در هفته پیوند است که در جیرفت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول