اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع اسبق تیم فوتبال نفت آبادان:

کاستا مربی آسیایی کردن صنعت نفت نیست

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دهه 70 گفت: کاستا نمی‌تواند گزینه خوبی برای هدایت تیم فوتبال نفت آبادان در صورت داشتن هدف کسب سهمیه آسیایی باشد.

کاستا مربی آسیایی کردن صنعت نفت نیست

کامل شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: باید به این واقعیت اعتراف کرد که در صورتی که سیاست باشگاه صنعت نفت آبادان کسب سهمیه آسیایی و یا قرار گرفتن در یکی از مکان‌های اول تا چهارم لیگ برتر باشد انتخاب کاستا منطقی به نظر نمی‌رسد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: کاستا مربی خوبی بوده که در کشف و پرورش بازیکن مستعد تبحر خود را نشان داد و از دیگر اقدامات ارزنده وی در فصل جاری لیگ برتر، مبارزه قاطع با بازیکن‌سالاری است.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دهه 70 ادامه داد: اگر باشگاه به فکر ماندگاری در لیگ است این مربی پرتغالی بدون شک گزینه مناسبی برای نشستن بر روی نیمکت است ولی در غیر اینصورت باید تجدید نظر در این خصوص صورت بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به احتمال موفقیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مصاف با استقلال تهران افزود: با توجه به این موضوع که بیشتر بازیکنان صنعت نفت در حال حاضر در شرایط خوب جسمی و روحی قرار داشته و استقلال نیز تا حدود زیادی قهرمانی لیگ را از دست داده است، پیروزی صنعت نفت محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

شریفی خاطرنشان کرد: سابقه دیدار این دو تیم نشان داده که صنعت نفت در مسابقات مشابه حداقل بازی خوبی را به نمایش گذاشته و تیم برتر زمین بوده است.

وی در پایان گفت: فکر می‌کنم روز یکشنبه هفته آینده بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول