اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم‌های فوتبال پایه‌ای نفت آبادان:

تغذیه تیم اصلی هدف دراز مدت ماست

خبرگزاری فارس: مدیر تیم‌های پایه‌ای صنعت نفت آبادان گفت: تغذیه تیم اصلی مجموعه هدف اصلی ما بوده که البته این هدف با صبر و تحمل در درازمدت محقق می‌شود.

تغذیه تیم اصلی هدف دراز مدت ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مهدی غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: سیاست موسسه سرمایه‌گذاری روی بازیکنان مستعد آبادان و آینده‌نگری بازیکنان بومی است. سعی کردیم به این مورد توجه شده و به نحو احسن آنرا ادامه داده تا بازیکنان نخبه را در سطح شهرستان پرورش بدهیم.

وی با اشاره به تفاوت تیم‌های پایه‌ای صنعت نفت و دیگر مجموعه‌های مشابه افزود: فرقی که تیم‌های پایه صنعت نفت با تیم‌های دیگر دارد این است که مجموعه‌های مشابه بر روی تعداد زیادی از بازیکنان غیر بومی سرمایه‌گذاری می‌کنند که این اتفاق هزینه‌های فراوانی را دربردارد ولی ما به خوبی می‌دانیم که باید جوابگوی مردم آبادان باشیم.

مدیر تیم‌های پایه‌ای صنعت نفت آبادان اضافه کرد: در وهله نخست خروجی بازیکن مهم‌تر از نتیجه است.

غفاری افزود: تغذیه تیم اصلی در آینده یکی از اهداف موسسه است و این اتفاق امکان‌پذیر نیست مگر با صبر تا اینکه در درازمدت به آن دست پیدا کنیم.

وی با بیان این مطلب که شیوه جذب بازیکن در تیم‌های بزرگسالان متفاوت از مجموعه‌های پایه است، گفت: تیم بزرگسالان در لیگ برتر حاضر است و باید از بهترین بازیکنان خوب خارجی و داخلی تغذیه شود و همه باید به این موضوع به شکل حرفه‌ای نگاه کنیم‌.‌

وی در ادامه از عملکرد تیم‌های پایه‌ای صنعت نفت در فصل 90 -91 گفت و خاطرنشان کرد: تیم نونهالان صنعت نفت امسال عملکرد بسیار خوبی داشت و بعد از تیم فولاد خوزستان در گروه جنوب کشور مقام دوم را کسب کرده و به مرحله نهایی لیگ کشور راه یافت تا به همراه تیم‌های سپاهان اصفهان، مس کرمان و فولاد خوزستان به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کشور راه یافته و این اولین بار است که نونهالان صنعت نفت به این عنوان رسیده است.

سرپرست اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: عملکرد تیم نوجوانان در گروه هفت تیمی افت و خیز داشت تا در نهایت به عنوان چهارمی رسیده و با یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها سهمیه خود را در لیگ کشور حفظ کند.

وی همچنین از وضعیت تیم جوانان صنعت نفت در مسابقات پشت سر گذاشته گفت و افزود: این تیم با وجود توانایی مناسب به دلایلی نتوانست نتایج قابل قبولی به دست بیاورد و فقط توانست سهمیه خود را در لیگ کشور حفظ کند.

وی با اشاره به سقوط تیم امید صنعت نفت به دسته پایین‌تر مسابقات لیگ کشور گفت: در فصل گذشته با توجه به سیاست اعمال شده در خصوص بازیکن بومی تعداد 9 نفر از بازیکنان این تیم که غیر بومی بودند آزاد و بازیکن‌های بومی جذب تیم شده نتوانستند خواسته‌های کادر فنی را جلب کنند.

غفاری ادامه داد: در فصل 90-1389 تیم‌های امید کشور در دو گروه جداگانه حضور داشتند ولی امسال تیم‌های مقتدری همانند سپاهان اصفهان، مس کرمان، ذوب‌آهن اصفهان، نفت اهواز و فولاد خوزستان که همگی از مدعیان هستند همراه امید صنعت نفت در یک گروه قرار گرفته و این موضوع کار ما را برای ماندگاری مشکل کرد.

وی در پایان با دفاع از عملکرد تیم‌های پایه‌ای صنعت نفت در لیگ‌های مختلف از بازیکنانی از این مجموعه‌ها که به تیم‌های ملی دعوت شدند، گفت و افزود: مجتبی مقتدایی، دانیال کاظم‌نیا، محمد فرزادی از تیم جوانان و بهنام برزای، محمد برهانی، دانیال سلامیه، رضا هاشمی و ذبیر نیک‌نفس نیز از تیم جوانان این افراد را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول