اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

هنوز با باشگاه صنعت نفت برای ماندگاری به توافق نرسیده‌ام

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای ماندگاری در تیم فوتبال نفت آبادان و بازی در لیگ برتر بعدی هنوز به توافق نرسیدم.

هنوز با باشگاه صنعت نفت برای ماندگاری به توافق نرسیده‌ام

حسین بغلانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: فعلاً استراحت می‌کنم و از دنیای فوتبال برای چند هفته دور می‌شوم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: هنوز با باشگاه صنعت نفت آبادان برای ماندگاری در این مجموعه به توافق نرسیده و باید شرایط مالی و بازی کردنم در لیگ برتر بعدی را در نظر گرفته و بعد تصمیم‌گیری کنم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ضمن ابراز خوشنودی از ماندگاری خوزه آلبرتو کاستا به‌عنوان سرمربی این تیم افزود: به هر حال این مربی اعتقاد خاصی به جوان‌ها داشته و با توجه به ماندن وی در صنعت نفت برای پوشیدن پیراهن این مجموعه در فصل بعد دلگرم شدم.

این بازیکن فوتبال در ادامه از آخرین دیدار تیمش در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گفت و خاطر نشان کرد: بازی کردن با یک بازیکن کمتر از دقیقه 60 کار را برای ما دشوار کرد، ولی تعویض‌های به موقع کاستا شرایط جدیدی را برای صنعت نفت رقم زد.

بغلانی تصریح کرد: خوشحالم که دو پاس گل صنعت نفت مقابل سایپا را من داده و در کسب تک امتیاز این مسابقه نقش داشتم.

وی در پایان از ناکامی فونیکه‌سی برای رسیدن به آقای گلی لیگ برتر گفت و متذکر شد: این بازیکن یک موقعیت تک به تک را به شکل عجیبی از دست داد تا با توجه به گلزنی کریم انصاری‌فرد در این مسابقه، مهاجم تیم سایپا البرز عنوان آقای گلی مسابقات را تصاحب کند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آخرین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه دو بر دو مقابل میزبان خود؛ سایپا البرز متوقف شد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول