اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم‌های پایه‌ای فوتبال نفت آبادان:

بیش از 2 دهه در کشور صاحب عنوان نشده بودیم

خبرگزاری فارس: مدیر تیم‌های پایه‌ای فوتبال نفت آبادان گفت: تیم فوتبال نونهالان نفت آبادان با کسب عنوان سوم مسابقات قهرمانی ایران طلسم 25 سال ناکامی تیم‌های پایه‌ای این مجموعه را شکست.

بیش از 2 دهه در کشور صاحب عنوان نشده بودیم

مهدی غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که با وجود حضور تیم‌های قدرتمند کشور در سطح نونهالان بعد از سال‌های متمادی به عنوان سومی رسیدیم.

وی اضافه کرد: در حالی این عنوان خوب را کسب کردیم که حریفان قدری همانند سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان به مقام‌های اول و دوم رقابت‌ها دست پیدا کردند.

مدیر تیم‌های پایه فوتبال صنعت نفت آبادان کسب عنوان سومی مسابقات نونهالان قهرمانی کشور را حاصل یک تلاش دسته جمعی خواند و افزود: بدون تردید در کنار بازیکنان و کادر فنی باید از حمایت بی‌دریغ هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت که در این مسیر در کنار مجموعه بودند تقدیر کرد.

وی خاطر نشان کرد: تیم فوتبال نونهالان صنعت نفت آبادان و مجموعه آن بسیار خوشحال هستند که تیمی را روانه مسابقات کردند که تمام بازیکنان آن را فوتبالیست‌های مستعد آبادانی تشکیل می‌دادند.

غفاری تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های باشگاه و علاقمندی به جذب بازیکنان بومی، این تیم نونهالان در آینده نه چندان دور می‌تواند تغذیه کننده تیم اصلی فوتبال صنعت نفت آبادان باشد.

وی اضافه کرد: تیم نونهالان را در سال بعد حفظ کرده و به دنبال آن هستیم که به عنوانی بهتر از سومی در مسابقات فصل بعد کشور دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول