اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف کبودراهنگ:

500 میلیون ریال صرف حفظ و نگهداری موقوفات کبودراهنگ شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ گفت: بیش از 500 میلیون ریال صرف حفظ و نگهداری موقوفات کبودراهنگ شده است.

500 میلیون ریال صرف حفظ و نگهداری موقوفات کبودراهنگ شده است

حجت‌الاسلام ابوذر عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری موقوفات یکی از وظایف شاخص اوقاف کبودراهنگ است، اظهار داشت: در راستای اجرای درست نیات واقفین خیراندیش حفظ و نگهداری موقوفات لازم و ضروری است.

وی به مساعدت مالی به نیازمندان شهرستان در قالب تهیه مواد غذایی و پوشاک به مبلغ 125 میلیون و 243 هزار ریال، پرداخت هزینه‌های جاری خوراک، پوشاک و ساختمان و مخارج تحصیلی ایتام دارالایتام موقوفه مرحوم امیر نظام به مبلغ 64 میلیون و 418 هزار ریال توسط اوقاف کبودراهنگ از محل نیات موقوفات اشاره کرد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ، پرداخت هزینه‌های روضه‌خوانی سیدالشهدا (ع) با همکاری اعضای هیئت امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی با صرف هزینه 158 میلیون و 810 هزار ریال را از دیگر فعالیت‌های انجام شده اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان در شش ماهه نخست امسال دانست.

وی با بیان اینکه هزینه حفظ و نگهداری موقوفات شهرستان کبودراهنگ از جمله تکمیل سه واحد مسکونی به مبلغ 504 میلیون و 827 هزار ریال بوده است، افزود: تعمیر و نگهداری مدارس با همکاری آموزش و پرورش شهرستان با اعتباری بالغ بر 99 میلیون ریال و تعمیر و توسعه مساجد شهرستان با صرف هزینه 75 میلیون و 991 هزار ریال از دیگر اقدامات مؤثر این اداره است.

عباسی در پایان سخنانش تربیت 600 حافظ قرآن کریم در راستای منویات مقام معظم رهبری و ثبت 500 نفر در سامانه جامع سازمان اوقاف و امور خیریه و ثبت‌نام داوطلبین شرکت در مسابقات قرآن در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم را از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره اعلام کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول