اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بروجن خبر داد

اعزام 500 دانش‌‎آموز دختر بسیجی بروجن به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بروجن گفت: 500 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان این شهرستان عازم مناطق عملیاتی شدند.

اعزام 500 دانش‌‎آموز دختر بسیجی بروجن به مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد حسینی‌پور بعد از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان اعزامی از این شهرستان به مناطق عملیاتی، اظهار داشت: آشنایی دانش‌آموزان با ایثار و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان اسلام در این دوران طلایی و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این اردوهای معنوی به شمار می‎رود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با توکل بر خدا، عنایت اهل بیت (ع) و عشق به ولایت، با نثار خون خود در برابر دشمنان تا دندان مسلح انقلاب اسلامی ایستادگی کردند.

حسینی‌پور ادامه داد: شما جوانان باید با خواندن وصیت‌نامه‌های شهدا، راه آنان را دریابید و با تمام توان ادامه‌دهنده راه این عزیزان بوده و دین خود را به شهدا ادا کنید.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن با بیان اینکه این کاروان شامل 500 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه این شهرستان است، اضافه کرد: در این اردوی سه روزه دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه، دهلاویه، خرمشهر و دهلاویه بازدید و از برنامه‌های متنوع فرهنگی پیش‌بینی شده استفاده خواهند کرد.

وی راهیان نور را حلقه اتصال نسل امروز با ایثار‌گری‎های نسل دفاع مقدس دانست و گفت: رزمندگان اسلام نماد کاملی از یک انسان ولایتمدار و مکتب‎محور بودند که با تکیه بر سلاح ایمان و تقوا در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و با ایثار جان خود نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی در دست دشمن متجاوز بماند.

حسینی‌پور افزود: امروز همه ما وظیفه داریم ارزش‌ها را که سرمایه معنوی و نماد افتخار ملت ایران در این دوران است، گسترش داده و حافظ آن باشیم.

وی نقش و رسالت دانش‎آموزان را در این راستا بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود‌: در این زمان که دشمن با شبیخون و جنگ فرهنگی ناجوانمردانه برای مقابله با اصل نظام به میدان آمده است، دانش‌آموزان نیز باید با اقتدا به شهدای دانش‎آموز با این تهاجم که از جنگ سخت دشوارتر است به مقابله برخاسته و پوزه استکبار جهانی را یک بار دیگر به خاک بمالند.

در ادامه اعزام کاروان‎های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس امروز تعداد 500 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان با بدرقه نماینده محترم ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن، مسئول آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان محلی عازم استان خوزستان شدند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول