اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین اعزام کاروان راهیان نور کرمان

240 دانش‌آموز کرمانی عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند

خبرگزاری فارس: 240 نفر از دانش‌آموزان دختر پایه دوم متوسطه منطقه دو کرمان با رمز «لبیک یا رسول‌الله» عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

240 دانش‌آموز کرمانی عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، نخستین کاروان زائران سرزمین نور استان کرمان از آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان متشکل از 240 نفر دانش‌آموز دختر پایه دوم متوسطه به مدت پنج روز به منظور بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس با رمز «لبیک یا رسول‌الله» عازم مناطق جنگی جنوب شدند.  

ابراهیم شیخ‌بهایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین ‌اظهار داشت‌: راهیان نور کلاس درسی برای دانش‌آموزان است که معلمان این کلاس شهدا هستند و درس‌های تقوا‌، ایثار‌، گذشت و ‌تحمل سختی‌ها در زندگی را می‌آموزند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با تهاجم گسترده ‌فرهنگی خود سعی در خدشه‌دار کردن نظام و انقلاب را دارند، می‌توانیم با اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروان‌های‌ راهیان نور به مقابله با دشمن بپردازیم.

شیخ‌بهایی از دانش‌آموزان خواست ‌که قدر لحظه‌‌ لحظه حضور خود را در این مناطق بدانند و سعی کنند با قلبی‌ آکنده و سر‌شار از عطر شهیدان ‌و کوله‌باری پر از معرفت و شناخت شهدا ‌به جمع خانواده‌، دوستان و جامعه‌ برگردند.

رضا رضایی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان نیز اظهار داشت: حدود 2 هزار مربی و دانش‌آموز در قالب کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی دختر پایه دوم دبیرستان از 26 مهر ماه‌ تا اول آبان ماه سال جاری به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور را یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای آشنایی جوانان با ارزش‌های دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام طی هشت سال دفاع جانانه از کیان اسلامی برشمرد و افزود: دانش‌آموزان با اجرای این برنامه در مقابل تهدیدات نرم دشمنان واکسینه می‌شوند.

رضایی تصریح کرد: پیوند نسل‌ها و آشنا کردن نسل‌های دوم، سوم و چهارم انقلاب با نسل اول از دیگر اهداف این برنامه است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول