اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب پنج کاروان صورت گرفت

اعزام 220 دانش‌آموز دختر قمی به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: 220 نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های ناحیه سه قم به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند.

اعزام 220 دانش‌آموز دختر قمی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم معاون آموزشی آموزش و پرورش ناحیه سه قم در مراسمی که صبح امروز به مناسبت اعزام دانش‌آموزان دختر به مناطق جنگی جنوب کشور در سالن شهید اخلاقی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) برگزار شد، با بیان اینکه امسال برنامه ریزی بسیار منظمی به منظور اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور صورت گرفته است گفت: حضور در این اردوها توفیق بزرگی است که نصیب برخی از دانش‌آموزان می‌شود.

محمود ملکی با تاکید بر حضور با بصیرت دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور تصریح کرد: باید دانش‌آموزان خاطرات خود را از این برنامه‌ها به سایر همکلاسان خود منتقل کرده و از این طریق به گسترش فرهنگ جهاد و شهادت کمک کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه قم ادامه داد: در جهان امروز توانایی‌های علمی و تکنولوژی موجب قدرت بیشتر هر کشور در سطح بین‌المللی می‌شود بنابراین با توجه به پیشرفت‌های علمی اخیر جمهوری اسلامی، دانش‌آموزان نیز باید تلاش کنند این مسیر را ادامه داده و به رتبه‌های نخست جهانی در زمینه تولید علم برسند.

پس از این مراسم دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اردوی راهیان نور به زیارت آرامگاه شهدای گمنام مدفون در مقر سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) رفته و بعد از آن سفر نورانی خود را به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز کردند.

این گروه از دانش‌آموزان دختر قمی در راستای اعزام بیش از دو هزار دانش‌آموز دبیرستان‌های دخترانه قم به اردوی راهیان نور امروز سفر چهار روزه خود را به مناطق جنگی جنوب کشور آغاز کردند و قرار است روز شنبه نیز کاروان 220 نفره دیگری به این مناطق اعزام شوند.

زیارت یادمان شهدای عملیات رمضان، بازدید از منطقه عملیاتی شرحانی و زیارت شوش دانیال از جمله برنامه‌هایی است که برای این دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسابقات فرهنگی مختلفی نیز در طول اقامت دانش‌آموزان در جنوب کشور و در بین راه برگزار شده و جوایزی نیز به برندگان آنها اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول