اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آبیک:

بالندگی دانش‌آموزان در گرو تعامل اولیا و مربیان است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک رشد و بالندگی دانش آموزان را در گرو تعامل اولیا و مربیان مدرسه دانست.

بالندگی دانش‌آموزان در گرو تعامل اولیا و مربیان است

احمد نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک گفت:با توجه به اینکه معتقدیم قرن حاضر، قرن انفجار اطلاعات است مسئله تعلیم و تربیت پیچیده‌تر شده است بنابراین می‌طلبد که خانواده‌ها با تعامل با مربیان و معلمان مدرسه با عوامل تربیتی روز بیشتر آشنا شده تا بتوانند نسلی فعال و آگاه به مسائل ارزشی، اخلاقی و علمی را تربیت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: اولیا باید همسویی، همدلی و مساعدت لازم را با مسئولان مدرسه داشته باشند تا نگرانی‌ها و دغدغه‌‌‌هایشان در زمینه تربیت صحیح فرزندانشان رفع شود.

نوروزی اذعان کرد: عوامل و مسئولان مدارس باید با انجام وظایف و مأموریت‌ها و با استفاده از دستورالعمل‌ها و برقراری ارتباط مثبت، والدین را با شیوه‌های تربیتی آشنا کرده و در صورت نیاز به والدین از مساعدت‌های آنان کمک بگیرند تا در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک بیان کرد: امروزه آموزش و پرورش به تنهایی قادر به انجام تمام وظایف خود نیست بلکه برای پیشبرد اهداف خود به حمایت‌های والدین دانش‌آموزان نیاز مبرم دارد.

نوروزی مساعدت خانواده‌‌ها با مدارس در سال‌های اخیر را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: اگر مدیران مدارس از آغاز سال تحصیلی، اولیای دانش‌آموزان را از برنامه و شیوه کار خود آگاه سازند و مشکلات و کاستی‌های خود را با آن‌ها در میان بگذارند در پایان سال تحصیلی نتایج درخشانی را شاهد خواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک با بیان اینکه برقراری ارتباط و تعامل سازنده و اثربخش بین دو نهاد خانه و مدرسه از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است، تصریح کرد: والدین و مربیان باید همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند تا به اهداف دلخواه برسند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول