اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

220 دانش‌آموز نخبه شاهد و ایثارگر در همدان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: امروز طی مراسمی 220 دانش‌آموز نخبه شاهد و ایثارگر در همدان تجلیل شدند.

220 دانش‌آموز نخبه شاهد و ایثارگر در همدان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز 220 نفر از دانش‌آموزان نخبه شاهد و ایثارگر مقاطع ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان طی مراسمی در سازمان دانش‌آموزی همدان تجلیل شدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز مدارس شاهد اظهار داشت: موفقیت این دانش‌آموزان به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه معلمان، مسئولان و خانواده‌های آنهاست و توجه به این نکته لازم است که مسئولان علاوه بر اینکه احساس وظیفه بیشتری نسبت به این دانش‌آموزان می‌کنند از موفقیت آنان نیز خشنود می‌شوند.

مجید صفدریان با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان سکاندار امور اداره کشور خواهند بود، عنوان کرد: امیدواریم این دانش‌آموزان با تلاش خود بتوانند سکان امور کشور را در آینده به دست بگیرند چرا که پدران آنها صاحبان اصلی انقلاب هستند و آنان نیز وفادارترین به نظام اسلام و انقلاب خواهند بود.

وی بیان داشت: امیدواریم دانش‌آموزان ما در نظر داشته باشند که سرمایه‌های عظیم این کشور شهدا و ایثارگران هستند و متولیان امر و مسئولان آموزش و پرورش باید این امر را در نظر بگیرند و در قبال آینده‌سازان این کشور تلاش مضاعف داشته باشند تا بتوانیم ایرانی سربلند را در صحنه جهانی داشته باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با تلاش و کوشش خود قدردان حماسه‌های شهدا و ایثارگران خواهند بود چراکه آنان با نثار جان و مال خود برای ما سربلندی و عظمت را در جهان به یادگار گذاشتند.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول