اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واژگونی اتوبوس جان 26 دانش‌آموز را گرفت

پیکر دانش‌آموزان حادثه جاده دهدز امروز در بروجن تشییع می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر بروجنی در مسیر بازگشت از مناطق جنگی که منجر به کشته شدن 26 دانش‌آموز شد، گفت: پیکر این دانش‌آموزان امروز در بروجن تشییع می‎شود.

پیکر دانش‌آموزان حادثه جاده دهدز امروز در بروجن تشییع می‎شود

ستار فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: شب گذشته اتوبوس حامل دانش‌آموزان بروجنی که در مسیر بازگشت از مناطق جنگی استان خوزستان بودند، در منطقه‌ای به نام موزرم در مسیر شهرستان دهدز از توابع استان خوزستان دچار حادثه شد.

وی افزود: این حادثه ساعت 20 دیشب اتفاق افتاد و متاسفانه در این حادثه 26 تن از دانش‌آموزان جان خود را از دست دادند.

فرهادی تعداد مجروحین را 14 نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد از مجروحان در حال حاضر در بیمارستان اهواز بستری هستند و چهار مجروح نیز در بیمارستان شهرکرد بستری شدند.

مدیرکل ستاد بحران چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: گروه‌های امدادی بلافاصله پس از شنیدن خبر به همراه 20 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پیکر این دانش‌آموزان امروز در شهرستان بروجن تشییع می‎شود.

به گزارش فارس، تعدادی از دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن روز چهارشنبه به منظور بازدید از مناطق جنگی عازم استان خوزستان شدند که متأسفانه در مسیر بازگشت از مناطق جنگی در مسیر دهدز ـ لردگان اتوبوس حامل این دانش‌آموزان دچار حادثه شد و 26 نفر از دانش‌آموزان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول